Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 01:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 19.11.2015 21:49 

Liitunud: 07.05.2011 19:40
Postitusi: 105
Nii 2016 aastal muutuvad reeglid DB Drag'is

siin on mõned muudatused
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Street A & B rohkem ei ole, nüüd on Stock * klassid
Akude arv ja suurus ei ole piiratud :twisted: (Stock * kuni 15v, Super Street ja edasi kuni 18v)
generaatorite arv ei ole piiratud :twisted:
Stock * klassides woofrite suurus ja arv ei ole piiratud :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 20.11.2015 12:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2011 00:11
Postitusi: 80
Asukoht: Võrumaa
Ega golfi peale üle 2 15 tolli ja kahe aku nagunii ei topi kuidagi :D istmete vahele põrandale neid akusid ikka panna ei või.

_________________
Street B - 153,8 dB
Street Stock NL - 157 dB
--------------------------------------------------------
Lõikan CNC pingis woofrikaste.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 359&type=3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 20.11.2015 21:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Tõnisel ja Atsil palju mõelda. Pole ju veel Termlab Magnumitki Eestis vist millega mõõta ja mis võimsust samal ajal näitaks.

Niipalju klasse nii kui nii ei saa teha, sest pole võistlejaid.

Mina isiklikult jätaks kolme klassiga millest üks siis võiks olla Street Stock NL ehk siis võimsuspiiranguta klass kus salong on originaal ja asjad peavad pagasiruumi mahtuma. Seal saaks jätkata enamus praegusi Street klassi võistlejaid. Tehnika ja akude hulga piirab ära ikkagi auto suurus, sest lubatud võib küll olla aga Golfi üle kahe 15" elemendi naljalt ikka ei pane ja akusid kah mitte.
Teine klass võiks siis olla näiteks võimsuspiiranguga näiteks Street Stock 2K kus siis saaks mees tänavalt lahjema süsteemiga tulla ja ei pea kulutama raha akude, genekate ja vinge tehnika peale. 2kW rms peaks ok võimsus olema enamuste jaoks ja kui ongi võimsamad võimud siis keerab lihtsalt vähem peale. Muidugi selle võimsuse mõõtmisega kaasneb kohtunikel kõvasti rohkem tööd.
Ja kolmas klass siis näiteks Extreme NL kuhu siis läheks kõik muud elukad ja piiranguid ei oleks.

Nii radikaalsed muutused reeglites on veidi imelikud ja on põhjustanud palju pahameelt üle maailma ja just Euroopas. USA võistlejatele millegi pärast see võimsuse piiramine meeldib ja uued reeglid. Eks nad loodavad lõpuks Euroopa meestele järgi jõuda. Nende autodes on bassikate ja akude jaoks ruumi küllaga ja võimsate genekate ringi ajamiseks on V8 mootorid ideaalsed.

Tõnis ja Ats võiks kiirelt midagi välja mõelda, et võistlejad saaks hakkata plaane pidama ja ehitama.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 20.11.2015 23:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.07.2003 12:04
Postitusi: 716
Asukoht: Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrada
Kahjuks olen terve see nädal lennus olnud ja pole olnud mahti reeglitega läbi-lõhki tutvuda. Kuid Jarkko mõte jooksis minu esmase emotsiooniga suht samas suunas.

Pigem võibolla küsiks ka teiste arvamust, kes mid klasse pooldaks, siis püüaks leida meie väikses seltskonnas kõige optimaalsemad lahendused. Sest ega me neid üritusi endale ei tee.

Magnum oli plaanis soetada juba sügisel ja on isegi tellitud, aga ametlike kanaleid pidi jäi tarne toppama. Sellega seoses jääb üle mul üks lifetime litsentsiga TermLAB, et kui keegi on huvitatud, siis ps.

_________________
Team BSM & DD AUDIO tooteid saab minu käest & 160+dB Street Car
Friiza: "Mees kes hoolitseb selle eest, et teie kõrvakiled katki läheksid:P"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 21.11.2015 02:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 02:57
Postitusi: 627
Asukoht: Tallinn
Ma olen ka Jarko pakutud klassidega nõus. Mingit "entry level" klassi oleks tõesti vaja, sest praegu võibolla paljudel jääbki võistlema tulek selle taha, et Taunode-Priidikute vastu ei nähta mõtet tulla. Siis oleks klass, kust alustada ning sealt nende vastu edasi areneda.

Võimsuse mõõtmisega kaasnev lisatöö ei ole probleem, sest praegune kohtunikutöö ei ole eriti kontimurdev. Selle süsteemi saaks teha ka ise, kui Mägnumiga peaks mingi defitsiit olema.

Kui kellelgi on mingeid vastuargumente või nüansse, mille peale me praegu ei tule, siis rääkige julgelt. Nüüd on selleks õige aeg - võistlustel kurtma hakata on hilja.

_________________
BMW 540 SUPERCHARGED! + Mazda 626 + Frontera TURBO


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 21.11.2015 06:57 

Liitunud: 21.02.2004 23:49
Postitusi: 99
Asukoht: Pärnu
vahvakirka kirjutas:
Jarkko pakutud klasside süsteem oleks vast hetkel kõige parem. Kõigile midagi. :) Street Stock NL-s läheks ikka tugevaks andmiseks. :D


Hommikul unise peaga ei ole mõtet mõelda väga. :D Aga esialgu võtan oma sõnad tagasi. Hakkas kripeldama ja sain päev-otsa tööjuures mõelda selle peale. Tekkisid mõned mõtted kuidas asja edasi arendada vms. Täielikuks niiöelda "Entry" klassiks võiks saada 1K. Kuna me tahame, et võistlejaid oleks rohkem, siis just selline "tänava" klass oleks see, mis meelitaks tava-venda proovima tulema. Kuidas asjad käivad,mida mõõdetakse jne jne, saaks maigu suhu ja mine sa tea, äkki süües ka isu kasvab. Aga nüüd edasi... Kui nüüd kasvõi mõelda Tartu Finaalide peale, siis kuhu vahemikku võimsused jäid? Uue Street Stock 5K/NL autosid oli umbes 3 ja ülejäänud jäävad sinna 2K-3K auku ja siis Extreme-i poisid.
Ideeliselt, olekski meil MINU arust paras järgmised klassid:

Street Stock 1k (ehk siis puhtas tänava klass, nö algajatale)
Street Stock 3K (Oleks siis nö. edasijõudnutele, aga kuna seda alagruppi pole ja 2K jääks ilmselt "lahjaks", ühesõnaga mida teha? 5k?)
Street Stock NL (puhtalt siis nö Suurtele poistele jne)
Extreme NL (B-Piilari poisid ja muud elukad)

Point siis lihtsalt selles, et tekitada rohkem "võistlust" ja rohkem nö võrdsust ja lõppkokkuvõttes loeb ikkagi raha. Aga kuna maailm ei ole võrdne, siis tuleb miskit välja mõelda. Kui nüüd üldse klasside järjestust vaadata, siis isegi mina oma süsteemiga kuuluks 2K alla. Ennem kui olid nö Street klassid, said valida mis tehnika sul tasukukohane on jne. Aga kui nüüd võtta näiteks Street Stock NL ja kõik "väiksemad" vennad koos suurte vendadega kokku panna, siis varsti ei taha enam keegi puhtalt osavõtjate poolest tulla. Kindlasti jäid midagi kirjutamata ja vahepeal läks meelest ära juba. Aga arutame edasi. Loodan, et väga keeruline tekst ei saanud.

_________________
Team MCC|2015: Street A - 147.3db|2016: Street Stock 2K - Rapla: 147.9db Pärnu: 150.3db
Pukseerimishaagise ehk Konna rent Pärnus. 55 63 43 29


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 21.11.2015 19:16 

Liitunud: 24.06.2010 22:23
Postitusi: 16
Asukoht: Hiiumaa
Pakuks ka välja enda nägemuse võistluskassidest järgmiseks hooajaks.
Exstreme NL
Steet Stock NL
Street Stock 2K Või Street Stock 5k
Ja sellega ka olen nõus eelnevate kometeerijatega , et mingi lahjem klass peaks olema et, kus uued võistlejad saaks võistelda lahjemate süsteemidega ja kogemusi omandada. See natuke jama et 1ja 2 koha vahe oli siin kohati see aasta pea 10 db mõnes klassis.See väga ei motiveeri nooremaid võistlejaid
Ise rihiks ikka järgmisedl aastal Street Stock NL klassi :D

_________________
SPL Street A 153,3 db
Street stock NL 154,7 db


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 21.11.2015 22:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Street Stock 5k klassil pole erilist mõtet, sest see ei erineks suuresti Street Stock NL klassist, sest peale takistuse tõusu, pinge langust jne ei jäägi enamustel võimsamatel autodel võimsust järgi väga palju rohkem kui 5kW. Kahte enam-vähem võrdsete tulemustega klassi pole mõtet teha.

4 võistlusklassi oleks tore aga kardan, et neisse ei jagu lihtsalt võistlejaid.

Mina arvan, et peakski otsustama kas Street Stock 1K või 2K vahel entry level klassiks. Arvestades, et mees tänavalt enamasti ei ühenda võime 0,5 või 0,25 oomi peale ja siinust lastes tõuseb takistus korralikult siis võib juhtuda küll, et reaalselt ei ületa võimsus 1kW rms isegi 3kW rms võimu puhul. Muidugi 2kW võimsusega oleks mõnel mehel võimalus natukenegi suuremaid numbreid näidata ja ehk on pealtvaatajatel huvitavam vaadata. See, et mõni võistleja ei saagi 2kW reaalselt kätte ei tohiks väga palju mõjutada, sest korralik kast mõjutab tulemust palju rohkem kui see mõnisada vatti võimsust.
Muidugi oleneb ka kui tõsiseks antud klassis konkurents läheb. Juba mitte väga suure vaevaga on 2kW rms juures võimalik saavutada 150dB. Mina lasin oma ühe 18" elemendiga kunagi pagasnikust 150,8dB 2300W rms mõõdetud võimsusega mis ei ole tegelt üldse mingi eriline saavutus tänapäeval.

Tehnika hinna suhtes pole suurt vahet kas 1K või 2K, mõlema võimsusega saab hakkama juba originaal genekas ja suurem aku. Võimendi ja elementide hinnad ei erineks kah väga palju, sest 3,5kW rms võime liigub juba 300 euro eest ja sellest piisaks mõlema klassi jaoks.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 07.12.2015 16:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.10.2009 23:31
Postitusi: 167
Asukoht: Tallinn
Street Stock 2K
Steet Stock NL
Exstreme NL
Tundub mulle kõige mõistlikum. 4ja klassi ei ole mõtet,pole niipalju võistlejaid.

_________________
Street A 146.2dB Bandbass


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 04.01.2016 17:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
On klassid välja mõeldud? Janek juba reklaamib Facebookis midagi aga tundub, et reklaamib valesid klasse.
Tõnis ja Ats tehke mingi otsus ära ja saavad inimesed autosid ehitama hakkata. :)

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 04.01.2016 20:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.07.2003 12:04
Postitusi: 716
Asukoht: Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrada
jarxz kirjutas:
On klassid välja mõeldud? Janek juba reklaamib Facebookis midagi aga tundub, et reklaamib valesid klasse.
Tõnis ja Ats tehke mingi otsus ära ja saavad inimesed autosid ehitama hakkata. :)


Peame see nädal nõu ja anname teada.

Mulle endale tundub, et publiku meelitamiseks peaks tegema kas 500 või 1000W klassi ja siis Street NL karmimatele meestele ja Extreme igasugustele muudele kollidele. Olen natukene ka uurinud mis klassides mujal publikut liigub.

_________________
Team BSM & DD AUDIO tooteid saab minu käest & 160+dB Street Car
Friiza: "Mees kes hoolitseb selle eest, et teie kõrvakiled katki läheksid:P"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 04.01.2016 21:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
basssoundman kirjutas:
jarxz kirjutas:
On klassid välja mõeldud? Janek juba reklaamib Facebookis midagi aga tundub, et reklaamib valesid klasse.
Tõnis ja Ats tehke mingi otsus ära ja saavad inimesed autosid ehitama hakkata. :)


Peame see nädal nõu ja anname teada.

Mulle endale tundub, et publiku meelitamiseks peaks tegema kas 500 või 1000W klassi ja siis Street NL karmimatele meestele ja Extreme igasugustele muudele kollidele. Olen natukene ka uurinud mis klassides mujal publikut liigub.

Pigem siis 1000W juba, 500W jääb vast tiba lahjaks. Kui autod enam väljast isegi põrise-plärise ja tulemused sinna 130dB kuni maksimum 145dB kanti jäävad siis võib tiba igavaks minna.
1000W peaks suht odavalt saavutatav olema ja keegi ei keela seal klassis ka lahjema süsteemiga võistelda.
1000W on vast selles mõttes kah parem, et algajamad mehed, veidi lahjema süsteemiga, saavad lasta niipalju kui torust tuleb ja ei pea mõtlema, et kas nüüd läheb number lõhki või kui palju võimu maha keerata.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 05.01.2016 00:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.07.2003 12:04
Postitusi: 716
Asukoht: Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrada
jarxz kirjutas:
basssoundman kirjutas:
jarxz kirjutas:
On klassid välja mõeldud? Janek juba reklaamib Facebookis midagi aga tundub, et reklaamib valesid klasse.
Tõnis ja Ats tehke mingi otsus ära ja saavad inimesed autosid ehitama hakkata. :)


Peame see nädal nõu ja anname teada.

Mulle endale tundub, et publiku meelitamiseks peaks tegema kas 500 või 1000W klassi ja siis Street NL karmimatele meestele ja Extreme igasugustele muudele kollidele. Olen natukene ka uurinud mis klassides mujal publikut liigub.

Pigem siis 1000W juba, 500W jääb vast tiba lahjaks. Kui autod enam väljast isegi põrise-plärise ja tulemused sinna 130dB kuni maksimum 145dB kanti jäävad siis võib tiba igavaks minna.
1000W peaks suht odavalt saavutatav olema ja keegi ei keela seal klassis ka lahjema süsteemiga võistelda.
1000W on vast selles mõttes kah parem, et algajamad mehed, veidi lahjema süsteemiga, saavad lasta niipalju kui torust tuleb ja ei pea mõtlema, et kas nüüd läheb number lõhki või kui palju võimu maha keerata.


Jah, ma ise jõudsin analüüsides samale tulemile.

2Kw klass on tiba karm, sest seal kasti takistuse tõusul on vaja reaalse 2Kw RMS'i jaoks juba päris kanget võimendit ja niisama mehed tänavalt ei oma valdavas enamuses sellist tehnikat. Kui ma isegi võtan nt tänasest tagasi mõeldes 20 tümpsuautot, siis naljalt pole üle 1Kw RMS võimsusi, või kui on siis on ikka mitmed kilowatid. Enamasti on üks woofri võimendi kilowati kanti.

Teise klassina prooviks teha Street NL klassi. Kui rahanumbrid hakkavad liiga määravaks osutuma ja mingid mehed aint võimendite mägesid autosse laduma hakkavad, siis peab Street 5K klassi peale kolima.

Extreeme NL peaks jääma, siis saavad igasuguses entusiastid ka oma fantaasial lennata lasta. Ilmselgelt tegu ka kõige effektsema klassiga publiku jaoks.

_________________
Team BSM & DD AUDIO tooteid saab minu käest & 160+dB Street Car
Friiza: "Mees kes hoolitseb selle eest, et teie kõrvakiled katki läheksid:P"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 05.01.2016 09:42 

Liitunud: 21.02.2004 23:49
Postitusi: 99
Asukoht: Pärnu
Nüüd siis klassid paigas vist?

Street Stock 1K
Street Stock NL
Extreme NL

Ei teagi kohe mida teha. :D

_________________
Team MCC|2015: Street A - 147.3db|2016: Street Stock 2K - Rapla: 147.9db Pärnu: 150.3db
Pukseerimishaagise ehk Konna rent Pärnus. 55 63 43 29


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DB Drag 2016 reeglite muutmine
PostitusPostitatud: 05.01.2016 11:04 

Liitunud: 07.05.2011 19:40
Postitusi: 105
Sooviks kah infot, siin on veel vanad klassid...
https://www.facebook.com/events/1680427912201233/


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7