Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.06.2024 20:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 331 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 31.05.2013 23:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2011 03:39
Postitusi: 388
Asukoht: Pärnu
Mossemeez kirjutas:
Kas enam peale Spl Dynamicsi polegi ühtegi supparit :?

On ikka, miks ei ole, USA on head ja paremat täis, aga Euroopas on Spl Dynamics kõige mõistlikum valik ja just need "spl" mudelid.

_________________
Golf mk2 under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 31.05.2013 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2011 03:39
Postitusi: 388
Asukoht: Pärnu
Siit saab väikse ettekujutuse sellest, kuidas uksed mängivad:


_________________
Golf mk2 under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 31.05.2013 23:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2003 12:45
Postitusi: 956
Asukoht: Haapsalu-Martna-Tallinn
Mitte paha pärast aga keegi võiks mulle selle fenomeni lahti seletada saaks ka natukene targemaks.
Näiteks mina enda isiklikust vaatenurgast vaadates ei näe küll suurt vahet.
Enda autos näiteks on olnud alpine,pioneeri ja rockfordi supparid-kõikidega on pmts sama tulemus tulnud kusjuures ytleks et pioneerid olid kõige kehvemad,mis sest et spl seeria omad.
Samuti kunagi ehitatud naxitrallis tuli kõige odavamate gasi supparitega ka väga hea tulemus.
Äkki keegi oskab seletada?

Teemasse kah-oled homme kohal uue kastiga?

_________________
56211069
Soodsad uued ja kasutatud suverehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 01.06.2013 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2011 00:11
Postitusi: 80
Asukoht: Võrumaa
Spl dynamics woofrid kannatavad kordades rohkem võimsust. ja seda ka pidevalt. mitte ainult korra keerates. xtr on parim valik muusika jaoks. spl seeria on mõeldud võstlusteks. mul on ehitatud muusika jaoks. võistlema ei tiku. vb ühe korra käin see suvi ära. kast sai tehtud 25mm mdf.

_________________
Street B - 153,8 dB
Street Stock NL - 157 dB
--------------------------------------------------------
Lõikan CNC pingis woofrikaste.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 359&type=3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 03.06.2013 14:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2011 03:39
Postitusi: 388
Asukoht: Pärnu
Mossemeez kirjutas:
Enda autos näiteks on olnud alpine,pioneeri ja rockfordi supparid-kõikidega on pmts sama tulemus tulnud kusjuures ytleks et pioneerid olid kõige kehvemad,mis sest et spl seeria omad.
Samuti kunagi ehitatud naxitrallis tuli kõige odavamate gasi supparitega ka väga hea tulemus.
Äkki keegi oskab seletada?

Vaata, üks asi on see, kui sa võistled näiteks ühe, kahe, kolme või nelja elemendiga ja loomulikult tahad võistluse kinni panna. Siis kõigepealt peavad need taluma suuri võimsusi, aga sellega saavad vast paljud elemendid kolme sekundi jooksul hakkama. Nüüd tuleb mängu efektiivsus ehk kui efektiivselt suudab element selle võimsuse ära kasutada ja võimalikult kõrge rõhu tekitada. Seda aitavad tal teha mootor ehk magnet ja kõik mis selle ümber on, vedrustus, mähis ja koonus. DD woofrid ei ole selle pärast kallid, et neid käsitsi tehakse, vaid selle pärast, et neisse on investeeritud ja neid on arendatud võimalikult suurt helirõhku tekitama, ja see puudutab kõiki selle elemendi osi, koonust, mis on kerge, vedrustust, mis on jäik, mähist, mis on parim suurte võimsuste talumiseks ja mootorit, mis on kallimate mudelite puhul neomagnetist ja maksab ca 2000 USD. Veel võin näiteks lisada sellist huvitavat infot, et maailmarekordi omanik Craig Butler pärast igat rekordi katset või ametliku mõõtmist, mil ta väänab täiega, vahetab elemente, sest mähised ei pea vastu, sama kehtib ka võimude kohta, tal on garaažis laekõrgune sounddigital'i võimude virn. Nüüd on küll natuke paremaks läinud, ta vahetab võime pärast igat võistluspäeva aga varem ta pidi neid vahetama pärast igat mõõtmist :D

Teine asi on see kui sul on näiteks odavama otsa woofrid, aga sa tahad, et nad oleksid sama valjud või isegi valjemad kui kallimad ja raskemad elemendid, siis neid hulgi autosse toppida on ainuke lahendus ja ma isegi ei kahtle, et sul nende gas'idega oli korralik rõhk. Mitu neid selles naxitrallis oli? 155dB 12 woofriga ja 155dB kahega on ikka kaks erinevat asja. Pindala mängib ikka väga suurt rolli helipildi kujunemisel. 12 woofriga on ikka palju mõnusam muusikat kuulata :D

_________________
Golf mk2 under construction


Viimati muutis GroundPounder, 03.06.2013 18:09, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 03.06.2013 14:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2011 03:39
Postitusi: 388
Asukoht: Pärnu
Priidikmolder kirjutas:
Spl dynamics woofrid kannatavad kordades rohkem võimsust. ja seda ka pidevalt. mitte ainult korra keerates. xtr on parim valik muusika jaoks. spl seeria on mõeldud võstlusteks. mul on ehitatud muusika jaoks. võistlema ei tiku. vb ühe korra käin see suvi ära. kast sai tehtud 25mm mdf.

Mina ei ütleks, et XTR on parim valik muusika jaoks, ta mängib muusikat, ta põristab siinust ja üleüldiselt on see ok seeria, ma ütleks, et isegi tiba parem kui SA15, sest tal on 3" mähis ja õmmeldud koonus ja kahe SA15'ga on näteks põristatud 154 dB subaru universaalis, nii et sobib edukalt ka võistlemiseks. Muusika jaoks on ikkagi parim valik SPL seeria, rohkem esialgu ei ütleks :)

_________________
Golf mk2 under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 03.06.2013 20:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2011 00:11
Postitusi: 80
Asukoht: Võrumaa
xtr woofer ei taha nii kõva võimu. hea vastupidav ja foorumist saada oleva alpine mrp m1000 võimuga saab juba väga kõva tulemuse. spl seeria woofrile on vaja 5kw rms et see normaalselt liikuma hakkaks :D

jarkko müüs sellist võimu 1000 euriga. ma ei usu et 154 db sees enam mingist normaalsest muusika kuulamisest juttu on. sellise müra keskel hoia ainult kõrvu kinni. sealt tuleb juba puhas müra :rokib

aga see on minu ja ühe tõnise sõbra arvamus

_________________
Street B - 153,8 dB
Street Stock NL - 157 dB
--------------------------------------------------------
Lõikan CNC pingis woofrikaste.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 359&type=3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 04.06.2013 10:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2011 03:39
Postitusi: 388
Asukoht: Pärnu
Selle alpine võimuga saad ka spl seeria edukalt liikuma, pole probleemi ja 5kW muusikaga nad ei talu nagu ka Jarkko ütles.
Korralik muusikaline elamus hakkab seal 157 db'st umbes, te lihtsalt ei kujuta ette, mis asi see on :)

_________________
Golf mk2 under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 13.06.2013 18:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2011 03:39
Postitusi: 388
Asukoht: Pärnu
Kirjutaks lõpuks sellest, mis vahepeal toimunud on. Enne Rapla võistlust sai ostetud uus aku. Kuna kuivaku raha veel koos ei ole, siis sai võetud tavaakudest üks parimaid, Exide Premium'i sõsarmudel Centra Futura 100Ah/900A, samasuguseid akusid müüakse ka Deta Senator'i nime all. Kuigi 3 aastat vana 60Ah/600A Exide Premium sai ka päris edukalt hakkama, tahtsin ikkagi kindla peale välja minna. Kui vana aku hoidis pinget muusikaga umbes 12,6v töötava mootoriga, siis uuega oli see üle 13 voldi.

Pilt


Lisasin ka uue 50mm2 kaabli, mille sain Raplas Lenno käest, see on ülemine pildil. Jookseb otse aku plussilt võimu plussi:

Pilt


Selle 20mm2 kaabli, mis oli selles augus, kuhu 50mm2 läks aku külge, otsustasin geneka külge panna ja see jookseb ka otse taha nüüd vooluterminali:

Pilt


Ja siin on minu tagasihoidlik plusskaablite jaotus starterist, kolm 20mm2 taha, üks 50mm2 aku külge ja üks 50mm2 geneka külge:

Pilt


Vooluterminali tõstsin seljatoe küljest istmepadja alla, kuna siin on ta alati fikseeritud asendis:

Pilt



Kuna Raplas selgus, et esimene port peak'ib 53-56 Hz, siis otsustasin uue teha, mis peaks 10 cm pikemana peak'i alla tooma.
Selleks sai taas igavene hunnik vineerirõngaid lõigatud:
Pilt


Uus port peaks täna valmima ja usun, et täna-homme saab uuesti hääled sisse.

_________________
Golf mk2 under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 13.06.2013 19:59 

Liitunud: 24.06.2010 22:23
Postitusi: 16
Asukoht: Hiiumaa
Soovitaks ikka miinus ka otse aku pealt võimuni tuua , kerest miinust võtta selliste võimsuste juures kahtlane. Pluss ja miinus juhtme kaabeldus võiksid olla võrtsed. :)

_________________
SPL Street A 153,3 db
Street stock NL 154,7 db


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 13.06.2013 20:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2011 13:48
Postitusi: 240
Asukoht: Tallinn/Tõrva
Taunts. kirjutas:
Soovitaks ikka miinus ka otse aku pealt võimuni tuua , kerest miinust võtta selliste võimsuste juures kahtlane. Pluss ja miinus juhtme kaabeldus võiksid olla võrtsed. :)

Võrdsed

Miks läbi starteri asju ajad ?
Väga robustne tundub kaablimajandus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 13.06.2013 21:32 

Liitunud: 01.06.2013 18:06
Postitusi: 61
kaltsyum kirjutas:
Taunts. kirjutas:
Soovitaks ikka miinus ka otse aku pealt võimuni tuua , kerest miinust võtta selliste võimsuste juures kahtlane. Pluss ja miinus juhtme kaabeldus võiksid olla võrtsed. :)

Võrdsed

Miks läbi starteri asju ajad ?
Väga robustne tundub kaablimajandus.

"Miinus" kerest vs akust ei ole võrdsed !

Samas teemaalgataja on väga tark oma suursuguste sõpradega, kes võistlevad enamus port tüüpi v tunnel tüüpi kastidega, jääb arusaamatuks, miks ei ole bandpass kastiga tegu siin ja ka port tüüpi kast niiii valesti häälestatud.
Aga see on uue ajastu BMX stiili värk vist :P

Kas BassBoxPro paneb tõesti nii võssa ?
Mul sellist asja veel juhtunud pole ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 14.06.2013 12:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2011 03:39
Postitusi: 388
Asukoht: Pärnu
Taunts. kirjutas:
Soovitaks ikka miinus ka otse aku pealt võimuni tuua , kerest miinust võtta selliste võimsuste juures kahtlane. Pluss ja miinus juhtme kaabeldus võiksid olla võrtsed. :)

Kui juhet juurde muretsen, siis panen ühe 50mm2 ka aku miinuselt võimu massi. Aga tundub, et väga palju see juurde ei anna. 148 dB toore kasti ja häälestamata maki ja võimuga on minu arust juba päris hea, pluss veel see, et siinustoone sai telefonist lastud :). loomulikult on kõikjal igasugused ekvalaiserid, loud'id ja bassboost'id maas

_________________
Golf mk2 under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 14.06.2013 12:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2011 03:39
Postitusi: 388
Asukoht: Pärnu
kaltsyum kirjutas:
Taunts. kirjutas:
Soovitaks ikka miinus ka otse aku pealt võimuni tuua , kerest miinust võtta selliste võimsuste juures kahtlane. Pluss ja miinus juhtme kaabeldus võiksid olla võrtsed. :)

Võrdsed

Miks läbi starteri asju ajad ?
Väga robustne tundub kaablimajandus.


Esialgu on see ainuke võimalus, ma ei ole veel pidanud nägema Eesti pinna peal akuklemmi, kuhu saaks ühendada nt viis 50mm2 kaablit. Või on sul lahendus, et nii ütled?

_________________
Golf mk2 under construction


Viimati muutis GroundPounder, 14.06.2013 12:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL VW Passat Variant B3
PostitusPostitatud: 14.06.2013 12:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2011 03:39
Postitusi: 388
Asukoht: Pärnu
Vitaalic kirjutas:
Samas teemaalgataja on väga tark oma suursuguste sõpradega


Kahju, et sul selliseid sõpru pole, jutt oleks hoopis teine.

_________________
Golf mk2 under construction


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 331 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7