ViktorT kirjutas:
Salupa kirjutas:
Tsiteeri:
UK's hinnad kolmandiku ja pea poole odavamad + pound on megalt kukkunud, seega topelt eelis eestiga...
Keegi ei keela ju hinnapiiri vastavalt maj. olukorrale tõsta ega langetada.
Hinna määramisega on asi tegelikult väga lihtne - enamus kaubal on olemas maaletooja, kes määrab soovitusliku jaehinna. Seda hinda arvestataksegi. Kui mõnel firmal antud riigis maaletooja puudub, siis saab tuletada hinna võrreldes tootja määratud jaehindasid (MRSP).
Siin mail see ei toimi kahjuks ...
Vennad ostavad soodsalt kasutatud 15" Re XXX ja 2-3kw taha ja naudivad streetbassi ennem kui 500 poundi eest sitta autosse ehitama hakkaks, millega nö hinnapiiriga klassis veel "esinema" hakata ... Ei paku huvi siinsele kontingedile nö "******klass"
Kasutatud kõlar ca 200 poundi, kasutatud võimu hind ca 1 pound per 10w (monoblockid siis)
Teine maailm kahjuks ...
Ei ole mõtet asja keeruliseks ajada - hinnapiiriga klassi mõte on lihtne: Et võistlustel oleks esindatud sellise konfiguratsiooniga klass, kus "rahakoti paksuse" eelis on võimalikult väike ning lõpptulemusest võimalikult suure osa moodustab süsteemi ehitamise "skill". Isegi bassrace klassidele hinnapiir peale pannes muutuks saadav tulemus kohe teistsuguseks. Võistlustele tullakse ikkagi võistlema ning mida täpsemini on reeglid ning stardijoon paigas, seda paremini saab aru, kes on oma võidu heaks rohkem pingutanud.
Lõplikult ei ole kunagi võimalik võrrandist "rahakoti paksust" elimineerida ning sellepärast on rohkem raha omaval võistlejal alati suurem tõenäosus võistlustel parem tulemus saavutada.
Minu arvates ei ole võistlusklasside puhul mingit lõplikku tõde olemas ning kõik sõltub miljonist erinevast tegurist. Maailma kõikides sarjades (auto/motosport, helivõistlused jne) muudetakse ja kohandatakse reegleid vastavalt olukorrale ning seepärast ei ole mõtet võistlusklassi õigsuse üle pikemalt arutada. Kui eestis tekib mõnele võistlusklassile piisav kogus huvilisi, siis on tavaliselt võistlusel klass esindatud olnud - see on alati nii olnud ja saab ka tulevikus nii olema.
Crac