ei ole see BMW diisel kuskilt otsast hea, sama lugu ka selle D-4D'ga. Kuigi ise valiks pigem Toyeri.
BMW suur murelaps on vaakum - voolikud muutuvad kiirelt vahvliks, pihustid ei kannata meie halba kütust ning pole harvad juhud ka kõrgsurvepumba rikked, õnneks nende parandamine pole tuumateadus.
Ketid ei ole mõeldud kestma - 240 000km on BMW näinud ette keti ja selle majanduse vahetuse. Praeguste hindadega üle 1000€.

Ainuke hea asi,et X5 läks ilma eelsüüteta ka veel -15'ga käima iseseisvalt. R4 mootorid ei kesta neil miskipärast.
Samas ökod nad on isegi.
Vb üllatatavad meeldivalt.
Mind painab nüüd, kas BMW hakkab ka lehmasõnnikust salongi tegema?

Priused on kõik enamik lehmasõnnikust kokku pandud ja päris hea minu meelest. 86% autost laguneb ära. BMW'l on seda metalli veidi rohkem.
g000, kui sa uudistega kursis oled, siis juba aastaid tagasi hõigati välja, kuidas BMW projekteerib esiveolist autot ja selle tootmiseks peakski minema nüüd kas 2013 või 2014. Ning kardaan on igal autol, erineval kujul lihtsalt.
Lisaks on esiveoline Mitsu mootoriga BMW juba ammu olemas - Brilliance.