zPlit kirjutas:
Eks ta ole jah paras piin aga ei saa võrrelda seda ajaliselt 6 päevaga, öösel sõitmine on nagu pokkeri mängimine juhul kui terve päeva juba sõitnud oled.
Mitte 6 päeva vaid 6 tööpäeva ajalist osa. Päeva siiski sisuliselt jaotub 8h puhkamiseks, 8h töö tegemiseks ja 8h vabaks ajaks. Kui uneaeg välja arvata, siis ülejäänud 8h oma vaba aega kaetud samuti, mida saaksid millegi meeldiva tegemiseks kasutada või lisaraha teenimiseks. Kui sa arvutad, palju saaksid "raha teenida", siis vähemalt 16h päevas võiksid ikkagi arvutada raha teenimiseks (või siis niiöelda 2 tavainimese tööpäeva). Seega 48h ajakulu peale magamisaeg maha võtta on ikkagi vähemalt 32h tööd, ehk 4 tavatööpäeva. Samas jah Hollandisse 24h on veits keeruline. Düsseldorfi kandist kandist just tulin 23h-ga kui puhast sõiduaega arvutada (öösel Varssavis hotellis). Bahnil nii 130 km/h ja tavateed +8-9 lubatust üle. Möödasõidud peavalu ei valmista. Kuu varem samamoodi suht samast kandist ja ajakulu umbes sama (aga siis oli veel akuvahetuse peatused, kuna genekas ei laadinud ja varuakud pagassis). 24h jutti on ikka paras piin juba, kuigi mõned korrad olen pea nii pikalt tulnud kui Poola kiirtee algus ja lõppu veel polnud, mis paar tundi nüüd võitu annab. Korra näiteks kiirtee vanast algusest (umbes 100km) Saksa piirist kuni Tallinnani (1400 km) kui olime mingi 3-4h maganud vahepeal ja terve eelmise päeva ka veel sõitnud ja toimetanud. Märjamaa-Tallinn otsa ma sisuliselt ei mäleta, peale selle et sõber korra kõrval ütles et kuule politsei on tee ääres mõõtmas, vaatan rahulikult spido ja teatan, et mul ju 80 km/h, probleemi pole. Korra on ka Lätis ikka tõsine unekas tekkinud. Üldiselt väga ei soovitaks sellist ülepingutamist, kasvõi tunnikese-paar kuskil parklas silma looja lasta, võtab uuesti pildi selgemaks. Kohvi ja energiajooke ei tarbi, äkki need tõesti annavad midagi.