Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 12:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta ST 2.0 2007; usku
PostitusPostitatud: 27.02.2009 11:43 

Liitunud: 02.11.2007 20:16
Postitusi: 70
Pole ka mul eriti häid muljeid Järve Info-Auto Fordi teenindusepoolega. Töö(hooldused+ nipetnäpet) ise on tehtud küll korralikult, aga just see letitagune suhtumine jätab soovida. Viimane kord kui käisin seal(umb. aasta tagasi), siis letitagused vennad tülitsesid seal omavahel ja mulle väga tähelepanu ei pööranudki :)
Samas Kadaka tee esinduse kohta pole mul ühtegi halba sõna öelda, suhtumine ja töökvaliteet on täitsa paigas. Samuti sai/saab ka sinna suhteliselt ruttu aja.
Ahjaa Järve Info-Auto Volvo teenindusepoolega pole mul halbu kogemusi olnud, peale ühe lubatust pikema tööga.Samas informeeriti mind sellest koheselt ja vabandati ilusti.

Et päris OT ei oleks, siis auto on sul aus. Alati sellised väiksed iseloomuga putukad meeldinud.
Fordi garantii peaks olema 2a minu mälu järgi? Kuidas see E85-ga katsetamine garantiile oleks mõjunud?Konsulteerisid sa nendega?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta ST 2.0 2007; usku
PostitusPostitatud: 27.02.2009 12:49 

Liitunud: 14.12.2005 10:13
Postitusi: 61
Asukoht: kuressaare/Tartu
see, kui teile mõni konkreetne inimene info-autost ei meeldi, siis kas kogu info-auto on jama? kui ei meeldi, tulge tartusse, hinnas saab alati rääkida, kui ise vähegi normaalne oled letitaga ja ei kuku kohe ohkima ja allahindlusi nõudma, see, et mõni töö läheb üle planeeritud aja ma arvan juhtub igas teeninduses, jumala ebareaalne, et alati saab kõik asjad tehtud kindla ajaga, kõike võib ette tulla, ja mõnel autol tuleb silda näiteks mitu korda üle teha, et paika saaks, ega siis sellepärast teilt topelt või rohkemgi raha ei küsita, hinnakirjaski vähemalt meil on klausel, et kõik tööd maksustatakse vastavalt tehasepoolt sätestatud standardnormidele, mitte reaalsele kulunud ajale ja kui on vaja teha lisatõid, näiteks mõni polt on nii kinni mädanenud, et keerates murdub, siis sinna pole midagi teha, lähebki kauem, reeglina saab klienti sellest ka koheselt teavitatud. Aitab ot'st. auto on sul aus, ja triipe ma ei kaotaks mitte mingil juhul, need ta eriliseks teevadki tänavapildis. Code:Red pakub ka su Fiestale midagi http://www.codered-chiptuning.de/shop/index.php?cat=c61_Fiesta-ST-150.html&XTCsid=3a7adcf3a5d00e53140d8cfd333af30c Edu sulle igatahes su masinaga

_________________
Volvo S60 2.5T AWD 2006


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Info-Auto
PostitusPostitatud: 28.02.2009 12:10 

Liitunud: 14.12.2005 10:13
Postitusi: 61
Asukoht: kuressaare/Tartu
jah, tahetakse sissemaksuks saada rohekm pappi, aga seda ei ole mõelnud välja info-auto vaid pangad, endal isal samamoodi hondat ostes küsiti sissemaksuks 25% kuna raske aeg ja töötab välisriigis

_________________
Volvo S60 2.5T AWD 2006


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Info-Auto
PostitusPostitatud: 02.03.2009 12:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Mul selline põnev kogemus järve Info-autoga. Varuosadega oli, et vin koodi järgi telliti valed kinnitused (el akende paigaldamiseks). Telliti siis selle peale uued ja õiged, mis olid aga 2.- tk kallimad. Ehk kokku pidin juurde maksma vist 12.-. Suht naljakas oli, kui firma ise mingi jama kokku keerab, siis see 12.- võiks küll enda koolirahaks jääda. Endal oleks küll imelik sellist summat juurde küsida.
Hooldada ma seal pole õnneks midagi jõudnud lasta, aga sõber ostis seal Renault (kui nad neid veel müüsid). Garantiiaja oli autol mitmeid probleeme käivitamise ja käimisega. Ma nüüd ei tea, kas viga oli kehvades meestes või ei viitsitud meelega enne garantiiaja lõppu viga parandada. Igatahes korra vahetati nende omal kulul ära küünlad, mis teatavasti on ju puhas kuludetail. Igatahes lõppes asi sellega, et peale garantiiaja lõppu andis auto soomes otsad ja selgus, et viga oli süütepoolis. Seega suht tõenäoline, et nad teadsid seda juba enne ja parem ootasid mõne kuu, et siis teenust müüa. Lõpptulemus oli muidugi see, et soomes läks jupp samapalju maksma kui siin, aga seal toodi asi lennukiga Rootsist kohale ja järgmise päeva lõunaks oli asi käes. Kusjuures esialgsest hinnapakkumisest oli neil asi miskipärast kallimaks läinud. Kutsuti kohe kiirelt mingi kõrgem boss kohale, see näitas korra ekraanile ja oligi hind eelmisel päeval kokkulepitu :).
Aga tagasi info-auto juurde. Viimase õlivahetuse juures suutsid nad ka miskit sinna kohta keerata. Igatahes oli kapotialune jumala õline peale sõitmist. Autot tagasi viies (esmaspäev) oli teenindajal ikka väga kehv olla (pohmakas - letitaga päikseprillid ees). Järjekorras meie ees oli üks soomlane, kes oli tellinud eelsoojenduse paigaldamise. Soome keeles siis seletas, et tal kõik ette tellitud telefoni teel ja nüüd ainult külge vaja panna ja hooldus ka ära teha. Soomlane siis konkreetselt seletas, et tal on tellitud see juhtmega (220V versioon) ja seletas täpselt ära ka, kuhu pistik stanges panna. Letitaga olija hakkas soiuma, et meil ei ole ju laos bensuga töötavat süsteemi. Selle peale viskas sõbral üle, sest aega oli juba lõputult soitutud seal. Hakkas siis seletama letitagusele, et inimene soovis ju elektrilist. Selle peale kukkus pohmakas olija lõugama, et ma saan aru küll mida ta tahab ja sina ole vait. Suht nii öeldigi. Ega sõber ka väga võlgu ei jäänud ja lõpuks oli madalam kui muru. Ei mäletagi mismoodi muidugi see õli pritsimise asi lõppes, vist vahetati seal veel õlikorke jne, aga igatahes selle aja peale oli õli nii palju läbi jooksnud, et see valgus ka täpselt starterisse ja mingi hetk enam käima ei läinud auto. See sai igatahes juba teises kohas tehtud, Info-Autost oli selleks ajaks kõrini. Peale seda muidugi müüdi auto ka maha, seega täpselt ei teagi, mis selle õli lekkimise põhjuseks oli või kust see tuli. Igatahes vist oli ka see mootorikatte plastik kinnituste osas ära lõhutud.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Info-Auto
PostitusPostitatud: 02.03.2009 19:54 

Liitunud: 08.01.2004 10:45
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Selleks, et ennast Info Auto naabri juures hästi tunda, ei pea just Lexust ostma. Käin seal Corollaga ja iga kord on peale teenindust auto seest ära koristatud, ning pudel värskenduseks autos. Lisaks veel hästi toimiv SMS süsteem. Corolla ostus oli osaliselt "süüdi" ka Info Auto müügipool. Istusime kõik salongiautod mitu korda läbi ja ei tulnud keegi omavahel juttu puhuvatest müügimeestest meie juurde, kui lõpuks küsisin, et kes Connecti näitaks, siis saadeti üle õla pool korrust allapoole, mina lahkusin kõrvalpoodi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Info-Auto
PostitusPostitatud: 09.03.2009 21:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.12.2005 00:32
Postitusi: 49
Asukoht: Tapa-Tallinn
dellu kirjutas:
Seega suht tõenäoline, et nad teadsid seda juba enne ja parem ootasid mõne kuu, et siis teenust müüa. Lõpptulemus oli muidugi see, et soomes läks jupp samapalju maksma kui siin, aga seal toodi asi lennukiga Rootsist kohale ja järgmise päeva lõunaks oli asi käes.


Seda vast küll ükski firma ei tee, firmale ei ole olulist vahet kas maksab klient või autotootja, tema saab niivõinaa oma raha kätte. Pigem oleks asi vastupidine, tullakse kliendile vastu igal võimalusel kui saab ning firma suudab ka rohkem töötunde müüa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Info-Auto
PostitusPostitatud: 10.03.2009 10:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
raunz kirjutas:
dellu kirjutas:
Seega suht tõenäoline, et nad teadsid seda juba enne ja parem ootasid mõne kuu, et siis teenust müüa. Lõpptulemus oli muidugi see, et soomes läks jupp samapalju maksma kui siin, aga seal toodi asi lennukiga Rootsist kohale ja järgmise päeva lõunaks oli asi käes.


Seda vast küll ükski firma ei tee, firmale ei ole olulist vahet kas maksab klient või autotootja, tema saab niivõinaa oma raha kätte. Pigem oleks asi vastupidine, tullakse kliendile vastu igal võimalusel kui saab ning firma suudab ka rohkem töötunde müüa.


Firma/Tootja vaevalt sulle katet kinni maksab. Ta annab sulle pigem uue jupi. Peale garantiid müüd aga kliendile jupi maha juba oma kattega. Tööraha hind on suure töenäosusega ka kliendile kallim kui tootjale.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Info-Auto
PostitusPostitatud: 21.07.2009 17:13 

Liitunud: 07.04.2003 11:16
Postitusi: 35
lisaks ka oma kogemuse Info-Auto-ga
Ise olen küll paadunud nende kõrvalboksi fänn(kuigi seal pole vaja eriti käia) aga no minuarust on nagu ford ise nii ka teenindus(see puhtalt minu arvamus)

sõbra 2002 a 2,0 bensiin Mondeol tekkis ühte kolbi auk(seda muidugi enne ei teadnud kui lasime mootori lahti võtta). Seda ei lasknud õnneks teha info-autos. Kuna järsku hakkas mootor imelikke hääli tegema ja tossu välja ajama siis jätsime moto seisma ja vedasime slepis info-autosse, et lasta seal nö esmane diagnostika teha, et mis võiks olla.
Läksime siis järgi ja vastuseks saime arve pea 800eek kus siis kirjas ka lause, et kolmandas silindris õli...! Ei mingit kommentaari ega midagi. Kuna ise ma leti juures päris kohe polnud ja sõber tuli lolli näoga tagasi siis võtsin paberi ja läksin tagasi küsimusega, et kas muid kommentaare soovitusi ei ole?vastati, et neljandas silindris on ka õli:D and that,s it!!!!
Mul tuli kohe meelde, et olen sõbrale 3a jutti rääkinud, et müü oma krdi kaks Mondeot maha(millel 2 kuu jooksul mõlemal moto lendas.....ühel plokikaan ja teisel kolb) ja osta endale auto.
Küsisime siis, et kus auto on...vastuseks saime, et kusagil seal ees. Läksime siis otsima ja mida no pole ei ees ega taga on Mondeo!!! Läksime siis uuesti sisse pärima, et kus auto päriselt on.Öeldi, et kohe aetakse välja.....läksime siis ise kohe taha vastu ja mida me näeme....üks lukksepp "sõidab" välja autoga tuuritades nii, et auto täie vidriga tossab!!!! Pidasin tüübi siis kohe kinni ja küsisin otse ka sta on idioot?? Me tõime auto slepis sinna, et mine tea mis veel juhtub kui auto käib ja sina tuled sõidad veel tuuritades välja!!! Küsisin veel, et nii võid ju veel rohkem viga teha....vastuseks sain...vüib jahh ja mees kadus sisse.
Siis mõtlesin ise küll, et no Info-auto on küll viimane koht kuhu isegi Fordiga tahaks minna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Info-Auto
PostitusPostitatud: 07.04.2015 13:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Sain ka nüüd teada, et miks see Info Auto teenindus eriti kiidetud pole.
Sügisel lasin oma uuele Transitile peale panna kliimaautomaatika paneeli. Nimelt uuele Transitile seda tehasest ei saa kohe, tuleb kohapeal lasta paigaldada. Pmst kohe, kui auto kätte sain, täheldasin, et paneel muudab ise temperatuuri. Mina valin 19 kraadi siis mingi ajapärast läheb see 22c peale. Kuna selleks ajaks kui probleemi täheldasin oli juba hilja ning auto sõitis tagasi Rootsi siis teavitasin kohe Infot sellest probleemist ning viitasin ka inglaste foorumile, kus selle üle arutletud http://fordtransit.org/forum/viewtopic. ... 5&t=152817
Nt Saksamaal vahetati välja vigased isendid, kuna oli tegu mingi softi veaga.
Kuna mul nii pea bussiga Eestisse asja polnud siis sai kokku lepitud, et uurivad, kui esimesse hooldusesse toon. Sai nüüd eelmine nädal sinna viidud ja muidugi - nemad viga ei leia, nemad pole sellisest veast kuulnudki ning leidsid, et autol oli mälus tühjeneva aku veakood, et ehk sellest. Kui üritasin viidata, et üks teenindaja, kellega suhtlesin, on sellega kursis siis ainult irvitati vastu ja öeldi, et nemad ei tea midagi. Üleüldse tundub olevat selline suhtumine, et klient on loll ja ei tea midagi. Igatahes, sain auto kätte ja viga küll päevaks oli kadunud, kuid nüüd jälle tagasi. Igatahes, kui lased külge kruvida 700+ eurose jupi seal siis ära oota, et see selle raha eest ka töötaks. Vähemalt ma tean, et järgmine buss mul Ford ei ole, kuna just järelteenindus on nii pagana nõrk

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7