Tegin uue teema, kuna vana kustutati (???) --
puhverdatud / salvestatud variantKüsimus modedele -
viewtopic.php?p=1115119#p1115119Seekord võtan asja natuke konkreetsemalt lühemalt kokku, muidu jääb äkki arusaamatuks.
H.C.H-Motors -- H.C.H OÜ1. Firma reaalne aadress. Koduleht -
http://www.hchmotors.ee/Facebookis -
http://www.facebook.com/pages/HCH-Motor ... 7618206026Kontakt: Hans Christian Kull (foorumi kasutaja christian
memberlist.php?mode=viewprofile&u=15873 )
Address: Tatari 58, Tallinn 10134 , Estonia
Salong ja töökoda (avatud E-R 8.30 - 19.00)
Telefon: +372 56124837
meil -
info@hchmotors.ee2. Tehtud/tellitud tööd/tooted. Kindlustuskahjujuhtum läks sinna + lisaks tagastange korralik parandamise ja vasaku tiiva värvimisega saime samuti kokkuleppele.
Tehtavateks töödeks olid:
*tagastange parandamine ja värvimine
*parema tiiva värvimine
*vasaku tiiva värvimine.
H.C.H-Motors oli nagu tööde teostaja. Hans pidi ise parandama stange, värvimistööl kasutama alltöövõtjat ja lõpuks tagastama valmis auto.
3. Tööde/toote kvaliteet. *Tagastange parandamine tundub olevat korralikult tehtud (eelnev seisukord polnud kiita ka).*Värvitööde kvaliteet halb: -Toonivahe -Juhipool ukse all lampi üleminek (kõrgemad kohad/vaod sees). -Pahtli järelkuivamisjäljed (oli mõlgi kohas sisse kuivanud, lohku, praguliseks.
-Stange ülemine juhipoolne äär värvimata. -Liistu ääres uuel värvil kriimud sees (eks liistu paigaldamisest). -Lakk või värv pragunes mõnest kohast. jne..
Siin mingid
pildid sellest esimesest korrast,
mõnedest vigadest -
http://fotoalbum.ee/photos/wtfff/sets/1228595 Esimene kord sellisena autot vastu ei võtnud.
Teist korda autole järgi minnes oli auto päris räpane, kuid midagi oli nagu paremaks tehtud. Lõpuks raske südamega võtsin auto vastu, sain ka garantiikirja.
Kaks nädalat peale kättesaamist, värv ja lakk järelkuivanud, pesin auto korralikult puhtaks päikesepaistelisel päeval.
Tulemuseks: (--Toonivahe on tegelikult suur. --Terve parempoolne tiib sillerdab kuidagi. --Lähemalt uurides ja uuesti pesta proovides oli tiival suured matid sillerdavad laigud. --Laki järelkuivamise tõttu värvi jooksupiisad esile tulnud.)
Lõpuks sain kokkuleppele, et läheme näitame koos maalrile need asjad ära.
H.C.H Motors'isse minnes oli Hansu käitumine oli 100% muutunud, ülbitses täiega. Läksime maalri juurde (maaler tundus mõistlikum, vaatas ja kuulas ära, ei hakanud tagasi ajama, kobisema vms).
Sain maalriga jutule, et teeb oma töö paremaks. Viisin otse maalri juurde ja tõin ka sealt. Lõpuks siis värvis vasaku tiiva üle, stangeääre tegi paremaks ning poleeris paremat tiiba. Toonivahe jama jäi ikka sisse(eks see ole mingilmääral vaieldav, kuid jah), aga muu sai enamvähem korda. Lihtsalt nii kopp ees oli sellest jamast.
Värvitööd teostas vist
Tarmafort OÜ vms, vähemalt seal hoonetes see maaler värvis, sinna ma lõpus auto viisin. SR'is on selle firma kohta ka eelnev teema - viewtopic.php?f=17&t=268
4. Hinnatase. Hinnad olid minumeelest üle keskmise. Värvitööde hinnad juba sinna kvaliteetsete töökodade hindade poole.
5. Klienditeenindus. Algul oli Hans ülisõbralik ja viisakas, kõik tundus hea. Kuid peale allkirja oli klienditeenindus ja suhtumine täiesti 0 ! Täiesti nagu teine inimene. Teist korda autole järgi minnes juba seal mingi sõbraga irvitasid, kui ma hoolikalt oma autot üle vaatasin ja kommenteerisid.
Viimane kord maalri juuresolekul ülbitses Hans eriti palju.
6. Üldhinne, 10 palli süsteemis. Äkki 2 palli. (sest stange tundub olevat normaalselt tehtud, lõpuks enamvähem värvitud kah, suhtumine oli alguses! väga mõistlik. KUID kõik muu viibki selle hinde alla. Peavalu ja jamamist, korraliku töö nõudmine, ülbe suhtumine, valetamine jne muudabki hinde selliseks)
7. Üldkommentaar Seega, peavalu sitaks. Lõpuks sai küll töö nagu tehtud, aga sekeldamist oli. Suhtumine klienti allapoole arvestust. (alguses oli okei, kuid see peab lõpuni okei olema ju)
Lisaks:* Minu auto värvikate pole tõesti vast väga kiita, eks vana auto ka, kuid see ju ei tähenda, et värvimistöid võiks lohakalt teha?
* Vana benaluugi andsin kaasa, sest uuel võis olla natuke teine toon - mina ei ole maaler, et oskaks täpselt hinnata ja valida värvi.
* Lasin ka enne seda üle vaadata teisel maalril - sain kinnitust, et minu "nokkimine" pole alusetu.
* Maalri juures autot ette näidates Hans kõrval oma tüdrukuga irvitasid ja ülbitsesid. nt - "nühi jah näpuga, veel, täiega, hõõrud kriimud sisse" , "misasja te siin korraldate, see juba nii naeruväärseks muutunud, et ma lähen kohtusse" , "mina värviks terve auto üle, nii ei saa detailide kaupa" jne..
* Autole oli 20km läbisõitu juurde tulnud (Hans lubas puksiiriga auto värvimisse viia) ning kätte sain auto tolmusena/mustemana, kui ta enne seest/väljast oli.