Nohjah, kuidas võtta. Kui suurenev kaal ei ole üldsegi probleemiks, siis on ehk tõesti raskem matt parem, kuid minu eesmärgiks oli auto kaalu võimalikult vähe suurendada. Dynamat on ka õhem, kui teised, eks sealt ka kergem kaal. See, et ta on õhem on minu silmis jällegi plussiks. Samas ma ei ütleks, et ta nüüd meeletult kehvem summutaja oleks. Võrreldes 2mm Silent Coatiga ütleks, et 1,7mm Dynamat on parem summutaja. See võis ka muidugi autost sõltuda - eelmine oli universaal Suzuki. Sellegi poolest ei taha ka ainult Dynamati ülistada. Kindlasti on ka teised head, aga väljatoodud aspektid olid minujaoks need, mis mind suunasid Dynamati valima.
Eelnevalt küsitud laineri kohta seletuseks, et see on selline vahtkummi laadne matt, olemas erinevad paksused. Jällegi samamoodi müra ja naginate summutuseks, kasutatakse pealmise kihina pigimati peal. Kallim, kui vilt ja ma ütleks, et paremate mürasummutusomadustega. Samuti õhem - nt 3,2, 6,4, 12,8mm jne Osad matid (Nt. Focal BAM)tulevad juba koos laineriga. Kui taga on woofer, siis on lainerit väga hea kasutada tagumise numbrimärgi all - väga hästi summutab plärina. Laineri miinuseks on aga tema kõvasti kõrgem hind võrreldes vildiga.
Edit: Täpsustaks veel mattide kohta. Otsisin üles summutusomadused, täpsemalt sellise termini nagu Aqustic Loss Factor, ning need on järgnevad:
Abris Vibronet: 0,12 STP Silver: 0,25 STP Gold: 0,33 Dynamat Extreme: 0,417 Nende andmete järgi ütleks, et Dynamat summutab ikkagi veidike paremini.
_________________ Mazda 3 MPS
Viimati muutis ZaintS, 30.06.2012 08:57, muudetud 1 kord kokku.
|