Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 22.01.2021 19:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 15.01.2016 21:23 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 407
Asukoht: tartu
Talvel ma olerexist ei tangi. Kahtlane kütus neil. Külma ei kannata üldse. Lisaks mõningate mootorite pihustitele ei mõju hästi. Töökaaslasel läks kaks pihustit galaxil, peale olerexis tankimist. Diislist räägin muidugi, bensust ei tea ma midagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 15.01.2016 21:25 

Liitunud: 19.05.2010 21:17
Postitusi: 186
Ka probleem kävitamisega.Kui väljas on miinus 12 siis auto käima ei lähe.See kuu vahetatud filter ja eelsüüteküünlad.Auto läheb imelikult käima madalatelt põõretelt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 15.01.2016 21:45 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 407
Asukoht: tartu
aimz24 kirjutas:
Ka probleem kävitamisega.Kui väljas on miinus 12 siis auto käima ei lähe.See kuu vahetatud filter ja eelsüüteküünlad.Auto läheb imelikult käima madalatelt põõretelt.

Kehv kütus järelikult. Diislitega ongi peamiselt kaks murekohta. Üks on hõõgküünlad ja teine umbes küttesüsteem. Viimane tuleb peamiselt kehvast küttest. Palju parafini sees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 15.01.2016 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6736
Asukoht: Tln
Eelsüüteküünalde relee äkki vigane?

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 15.01.2016 23:07 

Liitunud: 19.05.2010 21:17
Postitusi: 186
Miks pihustid number 3 ja viimane märg on.Eestpoolt lugedes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.01.2016 09:11 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 363
aimz24 kirjutas:
Miks pihustid number 3 ja viimane märg on.Eestpoolt lugedes.


Sest lekivad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.01.2016 11:01 

Liitunud: 19.05.2010 21:17
Postitusi: 186
v6sa kirjutas:
aimz24 kirjutas:
Miks pihustid number 3 ja viimane märg on.Eestpoolt lugedes.


Sest lekivad.

Võib siis pihustites viga üldse olla.Kui väljas on soe siis käivitud väga hästi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.01.2016 20:55 

Liitunud: 19.05.2010 21:17
Postitusi: 186
Kas viga võibolla kehvas küttes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.01.2016 22:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2011 13:48
Postitusi: 241
Asukoht: Tallinn/Tõrva
aimz24 kirjutas:
Kas viga võibolla kehvas küttes.

Vaheta lekkivad pihustid välja. Siis vaata edasi.
Harva on juhuseid kui käivitamise probleem on küttes. Pigem mitte korras masinas.
Ise sõidan vene küttega ning 5+ tankla diisliga. Vahel lisan 2t õli 1/200 suhtega. Nii üle ühe tankimise. Probleemid puuduvad, vana bemm läks käima ka -25 juures(käib palju vaiksemalt võrreldes sellega kui ta ostsin) ning 2010 mersu ka -28 kraadi juures.


Viimati muutis kaltsyum, 16.01.2016 22:24, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.01.2016 22:21 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1137
Asukoht: Pärnu
kaltsyum kirjutas:
aimz24 kirjutas:
Kas viga võibolla kehvas küttes.

Vaheta lekkivad pihustid välja. Siis vaata edasi.

osta bensukas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 17.01.2016 12:23 

Liitunud: 19.05.2010 21:17
Postitusi: 186
moribundity kirjutas:
kaltsyum kirjutas:
aimz24 kirjutas:
Kas viga võibolla kehvas küttes.

Vaheta lekkivad pihustid välja. Siis vaata edasi.

osta bensukas

Harjund diisliga juba hea öko :D Juppid küll kallimad kui bensukal aga siiski.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 17.01.2016 19:19 

Liitunud: 19.05.2010 21:17
Postitusi: 186
Käima minnes puterdab alguses.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 19.01.2016 09:40 

Liitunud: 04.05.2005 13:29
Postitusi: 17
Asukoht: Kuressaare
Alusta küünaldest. Kontrolli kas töötavad. Siis vaata kaitse üle. Siis kuula kas relee töötab ( peaks süüte sisse keerates tegema plõksu vaikse ja siis kuskil 8-10 seki pärast kui lõpetab samuti). Samuti kontrollida ka temp andur üle (vblla arvab, et on suvi). Kui need ok siis vaatab edasi.


Viimati muutis enzofry, 19.01.2016 17:34, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 19.01.2016 09:45 

Liitunud: 04.05.2005 13:29
Postitusi: 17
Asukoht: Kuressaare
aimz24 kirjutas:
Miks pihustid number 3 ja viimane märg on.Eestpoolt lugedes.


Ilmselt tagasivool umbne või midagi. Võid alustada ka vooliku vahetamisega aga endal oli sama asi just ja vahetati kõigil pihustitel sisud ära. Enam pole probleemi olnud märgumisega. Vooliku vahetus enne seda mulle loodetud tulemust ei toonud. Samamoodi pihustite tõttu võib auto mitte käivituda, kuna kui pihusti umbes, siis ta ei suuda korralikult diislit pihustada ja tilgutab seda küünaldele. Tilga kujul diisel ei sütti nii hästi, kui pihustatav.

https://www.youtube.com/watch?v=_phkInmUa6M - see on minu auto peale pihustite remonti. Eile avastasime, et küünaldele vool peale ei jookse. Küünalde 60A kaitse oli läbi. Sai välja vahetatud kaitse. Laseme autol külmas seista nüüd ja proovime siis uuesti käivitada. Üpris võimas mootor, et suutis ikkagi ka -10 käima vedada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 20.01.2016 07:33 

Liitunud: 19.05.2010 21:17
Postitusi: 186
enzofry kirjutas:
aimz24 kirjutas:
Miks pihustid number 3 ja viimane märg on.Eestpoolt lugedes.


Ilmselt tagasivool umbne või midagi. Võid alustada ka vooliku vahetamisega aga endal oli sama asi just ja vahetati kõigil pihustitel sisud ära. Enam pole probleemi olnud märgumisega. Vooliku vahetus enne seda mulle loodetud tulemust ei toonud. Samamoodi pihustite tõttu võib auto mitte käivituda, kuna kui pihusti umbes, siis ta ei suuda korralikult diislit pihustada ja tilgutab seda küünaldele. Tilga kujul diisel ei sütti nii hästi, kui pihustatav.

https://www.youtube.com/watch?v=_phkInmUa6M - see on minu auto peale pihustite remonti. Eile avastasime, et küünaldele vool peale ei jookse. Küünalde 60A kaitse oli läbi. Sai välja vahetatud kaitse. Laseme autol külmas seista nüüd ja proovime siis uuesti käivitada. Üpris võimas mootor, et suutis ikkagi ka -10 käima vedada.

Voolikud ära vahetatud,sai ostetud see kallim varjant.Pihusteid pole ma selle 3 aasta juures kordagi remontind.Nii kaua olen autot enda käes omand.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7