Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Diislimeestele
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=33597
22. leht 27-st

Autor:  Mad15 [ 30.11.2014 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Lehtsalu kirjutas:
Niih, postitan ka mina oma mure siia:

Autoks vw golf mk4 SDI. Probleem hakkas sellest, et mingi aeg hakkas valjenema mootori lärmakus. Sai summuti otsast lõpuni üle vaadatud, Ühes pütis oli väike auk aga peale parandust lärmas ikka. Sukk terve, väljalaske kollektori tihendid vahetasin samuti ära (ka need olid 2 tükki suht peetis)

Lärm pisut vähenes aga ikkagi võõras heli. Siis tundus, et lärmakus tuleb sisselaske kollektorist. Kakkusin ka selle lahti ja sees seal oli kõvasti kõvasti tahma ja nõgi (loe: ebareaalselt palju). Esimene mõte oli EGR kinni, aga see toimetab ilusti. Siis oli mõte, et ehk ummistus tuulutuses aga tuulutus seest puhas - seega see meeletu nõgi tuleb ilmselt mootori poolt.

Minu poolt siis mõeldud välja kaks valikut: Lärmile lisaks on ka pisike õlikulu tekkinud (ca 1L õlivahetus välbaga) aga see tal koguaeg olnud (isegi siis kui ei lärmanud)

1. Sisselaske klapid (80% tõenäosus)

2. Hammasrihm (20%) Rihm vahetatud ei tea kunas ja läheb nüüd selle vahetuseks kindlasti. Aga vist ebareaalne seegi, et rihm veninud ja sisselaske klapid ei sulgu õigel ajal.

Mida targem rahvas arvab ?


edit: sorri, liiga hiline õhtu. See hammarihm ikka nii lihtsalt ei veni ja nii kapitaalselt midagi valeks ei muuda.


See meeletu nõgi kipub meie kliimas ja kütusega "normaalne" nähtus olema.. :) Rihm kindlasti nii palju ei veni, seega alusta klapimajanduse ülevaatusega. Kõige lihtsam ilmselt väliste mõõtmistega (surved nt. küstusesüsteem jne..)

Autor:  Lehtsalu [ 04.12.2014 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Tänud vastamast.

Klapid ja surved siiski täiesti ok. EGR sai kinni pandud, mõlemad otsad. Kuna õhulugejata mootor siis ei hakanud ükski tuli ka vilkuma ja softi polnud vaja ümber teha. Mootor käib ühtlaselt nüüd ja lörinata.

Autor:  swoop [ 25.12.2014 20:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Mis autol viga.autoks ford mondeo 1.8td 66kw 99a
Sõites kooles ära ning enam käima ei läinud,käsipumbast kütet üles enam ei löö.
Kütuse filter alles vahetatud.

Autor:  raunts92 [ 25.12.2014 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

kütus otsas, kuskilt kütusetoru katki või siis paagisisene sõel umbes.

Autor:  swoop [ 25.12.2014 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

raunts92 kirjutas:
kütus otsas, kuskilt kütusetoru katki või siis paagisisene sõel umbes.

Kütet pool paaki,visuaalsel vaatlusel ei tundund torud katki.
On sellel paagisisene pump ka ?

Autor:  raunts92 [ 25.12.2014 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

ei tea, aga kui käsipumbast ka üles ei tulnud siis võib paagis ummistus olla vabalt või siis võtab lisaõhku vahele kuskilt.

Autor:  swoop [ 26.12.2014 17:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

swoop kirjutas:
Mis autol viga.autoks ford mondeo 1.8td 66kw 99a
Sõites kooles ära ning enam käima ei läinud,käsipumbast kütet üles enam ei löö.
Kütuse filter alles vahetatud.

Masin korras,käsi pump oli sitta täis.

Autor:  printer [ 29.12.2014 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Käisin just ühe neiu autot teepealt kõrvale lükkamas. 2010 aasta passat ja poole sõidu pealt ikkaldus ära. Rääkige veel et diisel ilgelt hea :kill

Autor:  Ragnar74 [ 31.12.2014 02:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

printer kirjutas:
Käisin just ühe neiu autot teepealt kõrvale lükkamas. 2010 aasta passat ja poole sõidu pealt ikkaldus ära. Rääkige veel et diisel ilgelt hea :kill

Samahästi võinuksid öelda, et käisid kord naist põrutamas ja said süüfilise. Öelgu nüüd keegi, et mees parem pole :kill

Autor:  printer [ 31.12.2014 02:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Ragnar74 kirjutas:
printer kirjutas:
Käisin just ühe neiu autot teepealt kõrvale lükkamas. 2010 aasta passat ja poole sõidu pealt ikkaldus ära. Rääkige veel et diisel ilgelt hea :kill

Samahästi võinuksid öelda, et käisid kord naist põrutamas ja said süüfilise. Öelgu nüüd keegi, et mees parem pole :kill


Vabandust, peale teatud tegevuse sooritamist selgus, et oli ikkagi 2012. Ja see nimetatud haigus ei käinud kaasas. Usu, ma juba kogenenud selliste asjade kohapealt.

Autor:  analks [ 31.12.2014 14:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

printer kirjutas:
Ragnar74 kirjutas:
printer kirjutas:
Käisin just ühe neiu autot teepealt kõrvale lükkamas. 2010 aasta passat ja poole sõidu pealt ikkaldus ära. Rääkige veel et diisel ilgelt hea :kill

Samahästi võinuksid öelda, et käisid kord naist põrutamas ja said süüfilise. Öelgu nüüd keegi, et mees parem pole :kill


Vabandust, peale teatud tegevuse sooritamist selgus, et oli ikkagi 2012. Ja see nimetatud haigus ei käinud kaasas. Usu, ma juba kogenenud selliste asjade kohapealt.


Ema, anna padruneid ! :kill

Autor:  printer [ 31.12.2014 14:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

analks kirjutas:
printer kirjutas:
Ragnar74 kirjutas:
printer kirjutas:
Käisin just ühe neiu autot teepealt kõrvale lükkamas. 2010 aasta passat ja poole sõidu pealt ikkaldus ära. Rääkige veel et diisel ilgelt hea :kill

Samahästi võinuksid öelda, et käisid kord naist põrutamas ja said süüfilise. Öelgu nüüd keegi, et mees parem pole :kill


Vabandust, peale teatud tegevuse sooritamist selgus, et oli ikkagi 2012. Ja see nimetatud haigus ei käinud kaasas. Usu, ma juba kogenenud selliste asjade kohapealt.


Ema, anna padruneid ! :kill


http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/a1Z8pyb_460sv.mp4

Autor:  kerc1 [ 15.01.2015 09:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Autoks siis BMW 325 TDS (E36) aastast 1996
Mureks siis see, et kui panna auto hommikul (kui mootor on külm) käima, siis mingi 10-20sek käib normaalselt ning siis hakkab vahele jätma st kõik silindrid ei tööta korralikult.
Kui mootori temperatuurinäidik ei ole keskele läinud, siis nii kaua ei tööta normaalselt st nagu jätab vahele.
Kui mootor ei ole täiesti soe ning pöörded üle 2500 lähevad ja gaasipedaal lahti lasta, siis sureb välja, seda nii sõidu ajal kui ka kohapeal seistes.
Aga kui mootori temperatuurinäidik on keskele läinud siis on probleemid kadunud.
Kõrgsurvepumba remondis käidud ja pihustid ka kontrollitud ja on korras.
Milles võib probleem olla ?

Autor:  Kris2 [ 19.01.2015 14:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

StreetRaceS4 kirjutas:
Passat 1.9tdi 96kW 2003.a.
Mootori temp. läheb ilusti 90 ja seisab ka seal sõidu ajal aga salongi tuleb ainult jube leiget õhku. Soojaks autot ei saagi. Termostaat vahetatud, õhufilter ka. Milles probleem võib olla?

Ise tegin nii, et võtsin samal mootoril kapoti alt salongiradika torud lahti ja lasin sinna torusiili sisse.
Natuke aega peale seismist veega üle loputada, torud külge tagasi ja uus tosool sisse. Nüüd läheb soojaks nagu uus.

Autor:  -sharan- [ 19.01.2015 20:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Kris2 kirjutas:
StreetRaceS4 kirjutas:
Passat 1.9tdi 96kW 2003.a.
Mootori temp. läheb ilusti 90 ja seisab ka seal sõidu ajal aga salongi tuleb ainult jube leiget õhku. Soojaks autot ei saagi. Termostaat vahetatud, õhufilter ka. Milles probleem võib olla?

Ise tegin nii, et võtsin samal mootoril kapoti alt salongiradika torud lahti ja lasin sinna torusiili sisse.
Natuke aega peale seismist veega üle loputada, torud külge tagasi ja uus tosool sisse. Nüüd läheb soojaks nagu uus.


Või kui võimalus siis salongiradika voolikud omavahel ära vahetada, aitab ka. :)

22. leht 27-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/