Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Diislimeestele
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=33597
21. leht 27-st

Autor:  master13 [ 06.04.2014 23:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Mootoriks 2.0 103 kw tdi,mahajahtunud mootor käivitub halvasti tahab 5-6 ringi käiamist ,soojaga pole mured.aku hea ringi veab ilusti oskab keegi idagi soovitada,äkki on kütte nii vilets või tahab mingeid lisandeid saada (esimene diisel mootor omal)kogemused puuduvad selle kohta,ja jõudu on ka natuke nagu vähe,võrreldes 1.9 tdi-ga jääb alla nagu tunde järgi
autoks vw touran.

Autor:  Ragnar74 [ 07.04.2014 02:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Süüde vale?

Autor:  dellu [ 07.04.2014 08:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Esimese asjana võiks loomulikult kaabli külge panna. Tourani kohta otseselt ei tea, aga näiteks G4/Bora jne on niiöelda soekäivituse viga olemas, kui starter enam esimeses nooruses ei ole. Ehk siis hooratta säästmiseks tahtis vist aju saada vähemalt 250 pööret enne kütte avamist. Kui aga starter enam esimeses nooruses pole, siis ei saavutata seda just väga lihtsalt. Sellisel juhul kas uus starter või progetakse aju ringi, et läheks ka madalamatelt pööretelt.
Muidugi 103kw on olemas nii CR kui PD mootorit, tulenevalt sellest võib muidugi ka erinevaid probleeme veel esineda. Osad PD mootorite omanikud vaevlevad pihusti tihendite probleemidega.
Mina ikkagi esmalt alustaks sellest, et vaataks mida veakoodid räägivad. Tallinnas saan aidata.

Autor:  master13 [ 07.04.2014 15:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

dellu kirjutas:
Esimese asjana võiks loomulikult kaabli külge panna. Tourani kohta otseselt ei tea, aga näiteks G4/Bora jne on niiöelda soekäivituse viga olemas, kui starter enam esimeses nooruses ei ole. Ehk siis hooratta säästmiseks tahtis vist aju saada vähemalt 250 pööret enne kütte avamist. Kui aga starter enam esimeses nooruses pole, siis ei saavutata seda just väga lihtsalt. Sellisel juhul kas uus starter või progetakse aju ringi, et läheks ka madalamatelt pööretelt.
Muidugi 103kw on olemas nii CR kui PD mootorit, tulenevalt sellest võib muidugi ka erinevaid probleeme veel esineda. Osad PD mootorite omanikud vaevlevad pihusti tihendite probleemidega.
Mina ikkagi esmalt alustaks sellest, et vaataks mida veakoodid räägivad. Tallinnas saan aidata.

Tänud kasulikku info eest,mootoriks jh PD.
päris palju variante pakutakse mõistlik vist ikka kaabel taha panna.ei taha nagu tallinnasse sõita ehk leian kedagi pärnus kes saab aidata ,aitäh ikkagi. :)

Autor:  vinguviiul [ 30.04.2014 15:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Hõõgküünalde tuli ei sütti

Auto Audi 80 b3 1,6TD. Relee on korras, küünlad korras. Termoanduris 100% kindel pole, aga kui juhe järelt võtta, siis peaks ta ju külma mootorit "näitama"? Proovi mõttes panin pistikus otsad kokku ka, aga ei miskit. Süütelukupõhi on ka uus. Mida veel võiks uurida?

Autor:  Killer666 [ 30.04.2014 16:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Andureid on sel mitu. Kellale ja releele eraldi andur. Kolmas on veel radiaatoris ja see lylitab ventilaatorit.

Autor:  vinguviiul [ 30.04.2014 16:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Killer666 kirjutas:
Andureid on sel mitu. Kellale ja releele eraldi andur. Kolmas on veel radiaatoris ja see lylitab ventilaatorit.

Täitsa kursis. Kõik kolm on üle vaadatud. Kuigi ainult üks puutub asjasse. Radika ja kelladeploki omad, hõõgküünalsesse ei puutu. Kus veel midagi huvitavat asuda võib?

Autor:  Ragnar74 [ 30.04.2014 21:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Äkki on pirn läbi :D

Autor:  vinguviiul [ 30.04.2014 21:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Ragnar74 kirjutas:
Äkki on pirn läbi :D

Pole välistatud, ainult et relee võiks ikkagi ju klõpsuda. Ja käivitades on ka arusaada, et hõõgküünlad ei hõõgu. :)
Mina oma murele leidsin lahenduse üles. Nimelt üks relee on veel salongis n-ö roolial. Seal asub veel mingeid releesi. Täitsa pakuks huvi mis seal veel olema peaks, sest mul veel üks pesa-pistik tühi, aga juhtmeid seal terve punt järgi. Nii et midagi peaks seal ikka käima.

Autor:  StreetRaceS4 [ 19.06.2014 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Pärnus keegi EGR klapi töötamise saaks välja lülitada auto ajust?

Autor:  Tegelane5 [ 24.07.2014 10:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

vinguviiul kirjutas:
Hõõgküünalde tuli ei sütti

Auto Audi 80 b3 1,6TD. Relee on korras, küünlad korras. Termoanduris 100% kindel pole, aga kui juhe järelt võtta, siis peaks ta ju külma mootorit "näitama"? Proovi mõttes panin pistikus otsad kokku ka, aga ei miskit. Süütelukupõhi on ka uus. Mida veel võiks uurida?

Kunagi sellist viga näinud et releel sees see jäme "jõhv" ära murdunud või läbi põlenud.

Autor:  Lehtsalu [ 28.11.2014 00:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Niih, postitan ka mina oma mure siia:

Autoks vw golf mk4 SDI. Probleem hakkas sellest, et mingi aeg hakkas valjenema mootori lärmakus. Sai summuti otsast lõpuni üle vaadatud, Ühes pütis oli väike auk aga peale parandust lärmas ikka. Sukk terve, väljalaske kollektori tihendid vahetasin samuti ära (ka need olid 2 tükki suht peetis)

Lärm pisut vähenes aga ikkagi võõras heli. Siis tundus, et lärmakus tuleb sisselaske kollektorist. Kakkusin ka selle lahti ja sees seal oli kõvasti kõvasti tahma ja nõgi (loe: ebareaalselt palju). Esimene mõte oli EGR kinni, aga see toimetab ilusti. Siis oli mõte, et ehk ummistus tuulutuses aga tuulutus seest puhas - seega see meeletu nõgi tuleb ilmselt mootori poolt.

Minu poolt siis mõeldud välja kaks valikut: Lärmile lisaks on ka pisike õlikulu tekkinud (ca 1L õlivahetus välbaga) aga see tal koguaeg olnud (isegi siis kui ei lärmanud)

1. Sisselaske klapid (80% tõenäosus)

2. Hammasrihm (20%) Rihm vahetatud ei tea kunas ja läheb nüüd selle vahetuseks kindlasti. Aga vist ebareaalne seegi, et rihm veninud ja sisselaske klapid ei sulgu õigel ajal.

Mida targem rahvas arvab ?


edit: sorri, liiga hiline õhtu. See hammarihm ikka nii lihtsalt ei veni ja nii kapitaalselt midagi valeks ei muuda.

Autor:  fedja. [ 28.11.2014 01:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

mb w124 300 diisel(81kw)
mingit muret mul just pole,kuid külma mootoriga tükib kolinat/klõbinat tegema,soojaks saades käib väga vaikselt.
kust viga otsida,mis täpsemalt seda põhjustada võib?

Autor:  TDS [ 28.11.2014 09:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

dellu kirjutas:
Esimese asjana võiks loomulikult kaabli külge panna. Tourani kohta otseselt ei tea, aga näiteks G4/Bora jne on niiöelda soekäivituse viga olemas, kui starter enam esimeses nooruses ei ole. Ehk siis hooratta säästmiseks tahtis vist aju saada vähemalt 250 pööret enne kütte avamist. Kui aga starter enam esimeses nooruses pole, siis ei saavutata seda just väga lihtsalt. Sellisel juhul kas uus starter või progetakse aju ringi, et läheks ka madalamatelt pööretelt.
Muidugi 103kw on olemas nii CR kui PD mootorit, tulenevalt sellest võib muidugi ka erinevaid probleeme veel esineda. Osad PD mootorite omanikud vaevlevad pihusti tihendite probleemidega.
Mina ikkagi esmalt alustaks sellest, et vaataks mida veakoodid räägivad. Tallinnas saan aidata.


Seda siiski ainult sooja mootoriga. Vastavalt temp. tõusuga peavad pöörded kõrgemale minema.
Pilt
X telg - pöörded
Y telg - temperatuur
Z telg - pihustuskogus

Ma siiski pakun, et temp andur lahti tõmmata, siis peaks pill käima minema. Teine variant oli mootori seadetest muuta automaadi peale. Tollel kahemassiline ju puudub.

Autor:  Mad15 [ 30.11.2014 23:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

fedja. kirjutas:
mb w124 300 diisel(81kw)
mingit muret mul just pole,kuid külma mootoriga tükib kolinat/klõbinat tegema,soojaks saades käib väga vaikselt.
kust viga otsida,mis täpsemalt seda põhjustada võib?


Ma alustaks kütusesüsteemis ja laseks näiteks pihustid stendis ära kontrollida. Pihustid võivad mootori panna väga imelikke hääli tegema vahel..

21. leht 27-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/