Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Diislimeestele
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=33597
19. leht 27-st

Autor:  eclipse [ 13.11.2013 10:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

tarmo120 kirjutas:
Saajetsplj2t kirjutas:
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/autokeemia-lisandid-remontained-tehnilised-aerosoolid/turbo-cleaner-spray-puhastusaine-valvoline

sai see siis ostetud, töötas väga hästi, kuid jah, egris asi ikkagi ei olnud , auto ei liikunud ja pöörded üle 3k ei läinud, kuid siis sai õhukululugeja sellesama jamaga puhtaks lastud ja oppa jõud tagasi, ns nuss*sin ~3h , egri puhastamisega, kuid vähemalt sai puhtaks :P


Kas kasutasid spetsiaalset puhastusainet või lasid brake cleaneriga?


Tsiteerid oma küsimusele vastuse ju.


Dpf ei hakka igakord puhastama, kui maanteel sõidad. Lihtsam on lasta autol see ise kohapeal ära teha.


Sinine toss turbota mootorist on perses pihustiotsad.

Mismoodi saavad pihustid külmalt suitseda üldse?

Bensiin puhastab samamoodi nagu brake cleaner.

Ultraheli ei puhasta üksi midagi, keemia teeb suurema töö.

Autor:  Ragnar74 [ 13.11.2013 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Tegelane5 kirjutas:
plekkvelg kirjutas:
Pole diisliga varem kokkupuudet olnud, aga nüüd sattus kätte üks isend, millel mõned probleemid:

Külma mootoriga suitseb ca 2 minutit siniselt, peale seda kõik OK.
Samuti pole külma mootoriga tühikäiku.

Millest alustada ja mis võivad vead olla?
Sooja mootoriga toimetab väga kenasti.

Tegemist Peugeot 1,9 51kw diisliga.

Tänud!

Mismõttes pole tühikäiku? Lonkab? Kui lonkab külmalt siis üks eelsüüte küünal läbi. (Tollel 1,9l pole ei turbot ega õhulugejat.)

Eelsüüteküünal nüüd küll seda ei põhjusta. Eelsüüte puudumisel vb mõni hetk pole ühte silindrit taga, aga mitte 2 minutit.

Autor:  plekkvelg [ 13.11.2013 18:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Külmalt veidi nagu lonkab ja ei tööta päris ühtlaselt. Ühtlaselt hakkab mootor tööle peale ca. 3 kilomeetrist sõitu praeguste ilmadega.
Kuhu sellise vana käkiga oleks mõistlik pöörduda süüte, eelsüüteküünalde, pihustite kontrolliks?




Ragnar74 kirjutas:
Tegelane5 kirjutas:
plekkvelg kirjutas:
Pole diisliga varem kokkupuudet olnud, aga nüüd sattus kätte üks isend, millel mõned probleemid:

Külma mootoriga suitseb ca 2 minutit siniselt, peale seda kõik OK.
Samuti pole külma mootoriga tühikäiku.

Millest alustada ja mis võivad vead olla?
Sooja mootoriga toimetab väga kenasti.

Tegemist Peugeot 1,9 51kw diisliga.

Tänud!

Mismõttes pole tühikäiku? Lonkab? Kui lonkab külmalt siis üks eelsüüte küünal läbi. (Tollel 1,9l pole ei turbot ega õhulugejat.)

Eelsüüteküünal nüüd küll seda ei põhjusta. Eelsüüte puudumisel vb mõni hetk pole ühte silindrit taga, aga mitte 2 minutit.

Autor:  Siim [ 16.11.2013 10:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Pihusti kuseb arvatavasti

Autor:  kj [ 20.11.2013 02:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Hitleri kättemaks, ehk C5 V6 disla tiptronic ei võta starterit järgi üldse, kas immo plokib tal starterit ? Või on mingi tüüpviga, mida kohe vaadata ? Kuidas ligi saab starterile ?

Autor:  dellu [ 20.11.2013 10:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

kj kirjutas:
Hitleri kättemaks, ehk C5 V6 disla tiptronic ei võta starterit järgi üldse, kas immo plokib tal starterit ? Või on mingi tüüpviga, mida kohe vaadata ? Kuidas ligi saab starterile ?

Ei blokeeri ükski VAGi tehaseimmo starterit. Laseb auto käima ja suretab 2 sekundi pärast välja. Küll aga blokeerib starterit käigukasti asend. Proovi ka Neutrali pealt. Starter on kõrvalistuja pool all nurgas, küljed vastamisi genekaga. Tark oleks veakoodid ära lugeda, äkki on mingi käigukasti anduri viga sees. Lisaks võib muidugi mingi lisasigna/immo olla, see võib juba mida iganes teha.

Autor:  tarmok [ 20.11.2013 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

plekkvelg kirjutas:
Külmalt veidi nagu lonkab ja ei tööta päris ühtlaselt. Ühtlaselt hakkab mootor tööle peale ca. 3 kilomeetrist sõitu praeguste ilmadega.
Kuhu sellise vana käkiga oleks mõistlik pöörduda süüte, eelsüüteküünalde, pihustite kontrolliks?




Ragnar74 kirjutas:
Tegelane5 kirjutas:
plekkvelg kirjutas:
Pole diisliga varem kokkupuudet olnud, aga nüüd sattus kätte üks isend, millel mõned probleemid:

Külma mootoriga suitseb ca 2 minutit siniselt, peale seda kõik OK.
Samuti pole külma mootoriga tühikäiku.

Millest alustada ja mis võivad vead olla?
Sooja mootoriga toimetab väga kenasti.

Tegemist Peugeot 1,9 51kw diisliga.

Tänud!

Mismõttes pole tühikäiku? Lonkab? Kui lonkab külmalt siis üks eelsüüte küünal läbi. (Tollel 1,9l pole ei turbot ega õhulugejat.)

Eelsüüteküünal nüüd küll seda ei põhjusta. Eelsüüte puudumisel vb mõni hetk pole ühte silindrit taga, aga mitte 2 minutit.

kui eelsüüte küünal on läbi, siis suitseb väga edukalt ja lonkab, kuna ühes silindris ei hakka diisel plahvatama. erit hästi on seda näha talviti. kui eelsüüte küünlale voolu juhtmega pihta korraks paned siis katkise spiraaliga küünal sädet ei tee, kuid sedasi ei näe sa ära kas ta on kehvake või korras. kui pole ammu vahetanud siis 4 euri tk vast ei tapa ja võid profülaktikaks ära vahetada

Autor:  Ragnar74 [ 20.11.2013 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Tahad öelda, et praeguse ilmaga, ei võta mootor ühte silindrit kahe minuti jooksul järgi?

See mootor on paras vanarauda siis viia :D

Autor:  vinguviiul [ 20.11.2013 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Ragnar74 kirjutas:
Tahad öelda, et praeguse ilmaga, ei võta mootor ühte silindrit kahe minuti jooksul järgi?

See mootor on paras vanarauda siis viia :D

Arvan sama. Ja olen kindel, et pihusti või paar "kusevad".

Autor:  Siim [ 20.11.2013 20:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Prantslaste mootorid ei käivitu isegi mitte suvel kui eelsyyterelee ntx läbi on,rääkides siis vanemtest berlinksidest 2002 jne... aga siis oleks lihtsalt üliropp seda käima kedrata.

Ma pakun ikkagi pihusti viga,mul mersul ka 3 kyynalt aint toimetab ja paari sekundiga võtab teised kaks silindrit ka järgi,korraks lonkab algul.

Autor:  Ragnar74 [ 20.11.2013 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Ma mõtlengi seda, et tõesti - starterist käivitades ei pruugi mootor käima lihtsalt minna ilma eelsüüteta. Aga et ta praeguste ilmade juures ei võtaks ühte silindrit kaks minutit järgi, siis on mootor katki :D

Autor:  plekkvelg [ 22.11.2013 11:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Vahetan eelsüüteküünlad ära ja vaatan, kas asi muutub või ei.
Kui ei muutu, siis järgmiseks pihustite kontroll? Kuhu soovitate minna?

Autor:  Killer666 [ 22.11.2013 11:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

kj kirjutas:
Hitleri kättemaks, ehk C5 V6 disla tiptronic ei võta starterit järgi üldse, kas immo plokib tal starterit ? Või on mingi tüüpviga, mida kohe vaadata ? Kuidas ligi saab starterile ?

Vaatad seda 1k€ a6? Ilmselt on midagi päris peeti lastud ja siis üritavad seda starteri veaga peita.

Autor:  Tegelane5 [ 26.11.2013 14:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

plekkvelg kirjutas:
Vahetan eelsüüteküünlad ära ja vaatan, kas asi muutub või ei.
Kui ei muutu, siis järgmiseks pihustite kontroll? Kuhu soovitate minna?

Suvaline diislikeskus, tehniliselt tasemelt on see xud9 nagu e28 524D või 1,6 VAG 40kw.

Autor:  Andres866 [ 11.12.2013 20:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Siim kirjutas:
Prantslaste mootorid ei käivitu isegi mitte suvel kui eelsyyterelee ntx läbi on,rääkides siis vanemtest berlinksidest 2002 jne... aga siis oleks lihtsalt üliropp seda käima kedrata.

Ma pakun ikkagi pihusti viga,mul mersul ka 3 kyynalt aint toimetab ja paari sekundiga võtab teised kaks silindrit ka järgi,korraks lonkab algul.


2002a 2,0HDi 80kw käivitus ilma küünaldeta -14 kraadiga. Küll raskelt aga siiski käivitus. Vanad VAGid on need, mil tuleb sõltuvalt ilmast/temperatuurist küünlaid kärsatada.

19. leht 27-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/