Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Diislimeestele
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=33597
8. leht 27-st

Autor:  rohelinehiir [ 29.03.2011 20:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

tavaliselt pannaksegi otsad stendis paika.

Autor:  mesamees [ 30.03.2011 22:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

_siim_ kirjutas:
Ei töökorras pihustid 5 euri tk :D otsad muidugi kallimad.
See firmade usaldamine on minu viga samamoodi.
Ja tehasekulud on savi kuna ma sõidan niikuinii max võimaliku kütusekogusega mis võimalik kasutada on nii et tänavatel teisi ära ei lämmata,lihtsalt on kuri kartus et vana mootoriõli keeras pihustid peeti,k*sevad vist nüüd,käivitades jookseb tiba täis soojana ning läheb päris hea haugatuse ja suitsupilve saatel käima.

No siis tuleb ju veel mingit sitta suuremas koguses paaki kallata,äkki läheb rohkem piiksu,siis ju palju toredam.

Autor:  kj [ 07.04.2011 18:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Tegu 96 aasta Escordiga, 1.8 44kw diisel.

Kütet võtab vähe, sumpsist ei tule ei musta, ega valget (ok, musta tuleb natuke, kui kohapeal paarutada), kõik tundub nagu hea, aga kiirendust sooviks natukenegi :D Praegu on natukene hädine sõita, linnas tükk tegemist, ja möödasõitudest ei maksa rääkidagi, suisa eluohtlik :kill Pole ennem nii hädiste kw-dega diislit olnud, ilmselt on see kiirendus normaalne selle mootori kohta, aga sooviks lisa ikkagi, see ei häiri, kui hakkab musta ajama, õige diisel peakski ajama, kütet võib ka rohkem võtta, ei huvita, peaasi et paremini edasi käiks, ja käivituks sama hästi, kui praegu.

Niiet ehk teeb keegi mulle puust ja punaseks, et kust seda pumpa näppida, et võimu juurde saada ? :)

Tänud.

Autor:  reck16 [ 22.04.2011 18:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Tere !
Tegemist Fiat Bravo, 2000a, 1,9 JTD 77 kw mootoriga. Viga siis ilmnenud selline, et auto vahel käivitub ja vahel ei käivitu. Tunne täpselt nagu auto ei tunne immot ära ( kuigi armatuuris kustub immo tuli ära),st täpselt nagu kütet poleks ja ei luba ka. Samas kui mõni tund hiljem proovida siis poolest pöördest masin käib. Pistikuid olen uurinud ja lahti võtnud ja kõik tundub ok olevat.
Kes pakub tallinnas fiatile diagnostikat ? Või saab ja suudab keegi siit foorumist diagnosti teha ?
Viga ilmnes täiesti ootamatult

Autor:  reck16 [ 24.04.2011 15:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

reck16 kirjutas:
Tere !
Tegemist Fiat Bravo, 2000a, 1,9 JTD 77 kw mootoriga. Viga siis ilmnenud selline, et auto vahel käivitub ja vahel ei käivitu. Tunne täpselt nagu auto ei tunne immot ära ( kuigi armatuuris kustub immo tuli ära),st täpselt nagu kütet poleks ja ei luba ka. Samas kui mõni tund hiljem proovida siis poolest pöördest masin käib. Pistikuid olen uurinud ja lahti võtnud ja kõik tundub ok olevat.
Kes pakub tallinnas fiatile diagnostikat ? Või saab ja suudab keegi siit foorumist diagnosti teha ?
Viga ilmnes täiesti ootamatult



Kas keegi veel suudaks teha sellele autole diagnostikat ? Kuna kasutaja _siim_ väga jutule ei saanud siis seega otsin uut inimest kes suudaks diagnoosida. Kui mõistlik on Metro auto diagnosti mehed ? Eelnevad kogemused seal halvad.

Autor:  reck16 [ 25.04.2011 22:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Nonii. Kuna kasutaja _siim_ sai tänaseks kokku lepitud, et vaatame asja üle. Kuid nüüd juba õhtu käes ja ka saatsin sms, et kas täna üldse on enam võimalik ( ei vastanud ka sms ) siis seega otsiks uut inimest kes teeb diagnostikat. Sai käidud ka täna mootori diagnostis ja mootor ei näidanud ühtegi viga ( ei tea nende diagnosti meeste pädevust seega tahaks lasta kellegil veel asja üle vaadata ).Huvitav kas diagnosti kaabliga saab lihtsalt immo ära ka blokeerida, et see enam ei rakenduks üldse ? Kuna üldiselt immo endal vaja pole seega puudust sellest ei tunneks. Mida antud autol immo üldse blokeerib ? Pumppihusteid ? Kust leida selle skeemi nt ? Googeldades midagi head ei leidnud. Kas kuidagi saab mööda hiilida immo blokeeringust ?

Autor:  reck16 [ 07.05.2011 15:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Kuna siiani pole keegi nagu suutnud seda fiati diagnoosida siis tuleb proovida Metro Auto-t.KAllis aga ehk saab siis ka asja.

Autor:  counter [ 09.05.2011 09:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Probleem Volvo 440-ga. Tegu 1.9 td mootoriga , 66 kw. Summutist tuleb valget tossu ja radiaatorisse tekib suur surve. Mai tea kas need 2 asja omavahel seotud on, kuid mis võib olla selle põhjuseks. Tuttav arvas et surve tekib radiaatorisse seetõttu, et termostaat on läbi. Mida teie arvate?

Autor:  ok! [ 09.05.2011 11:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Plokikaane tihend õhtal. Tosooli ka kaob?
Kas mootori temp läheb kõrgeks? Kui termostaat on kinni, siis peaks ju päris kärmelt keema minema.
Või siis ongi keema läinud, plokikaane kõveraks tõmmanud ja nüüd ajabki tagant valget välja.

Autor:  counter [ 09.05.2011 18:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

ok! kirjutas:
Plokikaane tihend õhtal. Tosooli ka kaob?
Kas mootori temp läheb kõrgeks? Kui termostaat on kinni, siis peaks ju päris kärmelt keema minema.
Või siis ongi keema läinud, plokikaane kõveraks tõmmanud ja nüüd ajabki tagant valget välja.




Nii see on. tosool kaob tõesti, radikasse on survega isegi lõhe sisse löönud. Keema on läinud ja plokikaan on vist kõver. Kas üldjuhul aitaks plokikaane tihendi survestamisest ja lihvimisest? Kas plokki ennast kõveraks ei tõmba?

Autor:  reck16 [ 10.05.2011 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Kui tundlik mõni diisel auto võib olla nt küttekvaliteedile ? Eesti diisel v Venemaa diisel kütus ?

Autor:  rain0102 [ 10.05.2011 21:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

reck16 kirjutas:
Kui tundlik mõni diisel auto võib olla nt küttekvaliteedile ? Eesti diisel v Venemaa diisel kütus ?


Täitsa oleneb autost ju. Vanemad diislid sõidavad igasuguse saastaga, mis vähegi põleb. Uuematega on natuke keerulisem.

Autor:  ok! [ 11.05.2011 08:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

counter kirjutas:
ok! kirjutas:
Plokikaane tihend õhtal. Tosooli ka kaob?
Kas mootori temp läheb kõrgeks? Kui termostaat on kinni, siis peaks ju päris kärmelt keema minema.
Või siis ongi keema läinud, plokikaane kõveraks tõmmanud ja nüüd ajabki tagant valget välja.




Nii see on. tosool kaob tõesti, radikasse on survega isegi lõhe sisse löönud. Keema on läinud ja plokikaan on vist kõver. Kas üldjuhul aitaks plokikaane tihendi survestamisest ja lihvimisest? Kas plokki ennast kõveraks ei tõmba?



Tihendi survestamisest ja lihvimisest on nüüd küll üsna vähe abi...

Reeglina on tõesti nii, et kõveraks läheb plokikaan, plokk jääb tavaliselt ikka sirgeks. Ilmselt on sul lihtsam ja odavam kusagilt teine kaan muretseda, kui hakata jamama selle kuuma saanud vana kõvera (ja ilmselt ka pragusid täis) kaanega.
See "uus" tasuks aga siiski lasta lihvida ja klapid lasta teha (diislitel ei taha teise ploki pealt võetud lihvimata kaaned eriti pidama jääda - oma kogemused olemas).
Või siis kõige kiirem lahendus on üldse teine mootor vaadata, siis jääb ainult peale viskamise vaev.

Autor:  Cuttnett [ 17.05.2011 01:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

counter kirjutas:
Probleem Volvo 440-ga. Tegu 1.9 td mootoriga , 66 kw. Summutist tuleb valget tossu ja radiaatorisse tekib suur surve. Mai tea kas need 2 asja omavahel seotud on, kuid mis võib olla selle põhjuseks. Tuttav arvas et surve tekib radiaatorisse seetõttu, et termostaat on läbi. Mida teie arvate?


Kui Tallinnas asud saaksin ehk aidata;)
Tallinn, Nõmme, Värsi 37
TELEFON:58 184 322

Autor:  kj [ 17.05.2011 12:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

E28 2.4 TD 85 kw

Küte vajub alla, filtri ja pumba vahel on mulle näha, käsipumpa kasutades kaovad ära enamus.... Kuhu täpsemalt peab selle tagasivoolu klapi panema ? Kõik räägivad erinevat juttu, küll tagasivoolu vahele, küll filtri ja pumba, filtri ja paagi...

Ja eelsüüteküünlad soojalt ju rakenduma ei pea ? Mis temperatuurist alates ? Külmalt testin nii, et tester külge lihtsalt ?

8. leht 27-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/