Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 10.05.2024 22:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 13.10.2011 18:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2008 20:46
Postitusi: 259
Asukoht: Tartu
kust saada diislile kõige parema diiliga tuttika aku. 100amh ????

_________________
Aga kui Papa Carlo oleks puupaku teistpidi ette võtnud, kõik oleks võinud teistmoodi olla... õhkas Malviina Buratino pikka nina vaadates...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 14.10.2011 00:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
madis23 kirjutas:
kust saada diislile kõige parema diiliga tuttika aku. 100amh ????

http://www.avt.ee ja http://www.akukeskus.ee pakuvad suht hea hinnaga asju. Ei tasu ennast sega lasta, http://www.avt.ee kaubamärk on akukeskus ja siis on veel firma, kelle netiaadress on akukeskus.ee või miskit sellist. Asuvad ka üksteisest a la 200m. Kunagi viisin kaks rekka akut laadimisse/kontrolli avt.ee-sse, sõber pidi järgi minema. Helistab et mis nime alla või kuidas need sinna said, et kohapeal ei teata neist midagi. Tükk aega leiutasime ja kutid otsisid :). Lõpuks kuidagi tuli jutuks, et mis või kus ja siis selgus, et sarnaseid firmasid on 2tk :D ja tema läks loomulikult teise.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 19.10.2011 17:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2007 22:39
Postitusi: 190
Asukoht: kohila vald
Küsimus järgmine: kas turboga mootori kõrgsurve pump hakkab vabalthingaval normaalselt tööle? Täpsemalt räägime Lucase pumbast ja 1.8 fordist. Erinevus pumpade vahel on ühes suures vaakumklapis, mis ilmselt rõhu all kütust reguleerib? Selle jätan lihtsalt ühendamata ja peaks toimima?

_________________
Ka otsatult lihtne süsteem on oma olemuselt ettearvamatu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 20.10.2011 22:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
tomm49 kirjutas:
Küsimus järgmine: kas turboga mootori kõrgsurve pump hakkab vabalthingaval normaalselt tööle? Täpsemalt räägime Lucase pumbast ja 1.8 fordist. Erinevus pumpade vahel on ühes suures vaakumklapis, mis ilmselt rõhu all kütust reguleerib? Selle jätan lihtsalt ühendamata ja peaks toimima?


toimib küll nii
tegemist pole küll vaakumklapi, vaid rõhurikastus membraaniga :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.10.2011 08:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Proovida võiks sellele klapile lasta vaakum peale läbi el. klapi , milelle pnaeks lüliti salongi. Siis vajadusel vajutad nuppu.:D:D
Turbonuppu. Segu läheb rikkamaks ja äkki astub paar kw paremini eidasi.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.10.2011 11:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2007 22:39
Postitusi: 190
Asukoht: kohila vald
killer666 kirjutas:
Proovida võiks sellele klapile lasta vaakum peale läbi el. klapi , milelle pnaeks lüliti salongi. Siis vajadusel vajutad nuppu.:D:D
Turbonuppu. Segu läheb rikkamaks ja äkki astub paar kw paremini eidasi.

Eesmärk on küna talutavalt käima saada ja maha müüa ruttu 8) . Probleem sai alguse sellest et sõitsin õliga ja pump jooksis kokku. LUCAS pumbad ei kannata õliga sõitmist! Nagu hiljem internetist uurides selgus :ouh BOSCH pidi selleks sobima.

_________________
Ka otsatult lihtne süsteem on oma olemuselt ettearvamatu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 27.10.2011 22:01 

Liitunud: 30.08.2005 01:18
Postitusi: 71
tartus kedagi kes kõrgsurvepumba elektroonika üle vaataks ja korda teeks võimalusel?
praegu sureb välja vahest kui heaks arvab, sõidad ühtlase kiirusega, aeglustad enne foori ja kui siduri alla vajutad sureb välja, vahest ei võta peale käiguvahetust vedu taha kohe, peab mitu korda pedaali sõtkuma enne. küttefilter vahetatud... räägitakse, et peaks pumba elektroonika viga olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 28.10.2011 15:40 

Liitunud: 19.11.2007 22:41
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
1.9 PD 85kw Vag mootor. Soojade ilmadega ja soojalt peab käiama et käima läheks, sekund või paar. Täna hommiku kui oli +2 näitas esmakordselt eelsüüteküünalde tuld väheke pikemalt ja läks käima laksust. Miks soojalt ei lähe? Süüde paigas, tutikas pump, uus filter ja uus aku peal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.10.2011 13:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
Jurmola kirjutas:
1.9 PD 85kw Vag mootor. Soojade ilmadega ja soojalt peab käiama et käima läheks, sekund või paar. Täna hommiku kui oli +2 näitas esmakordselt eelsüüteküünalde tuld väheke pikemalt ja läks käima laksust. Miks soojalt ei lähe? Süüde paigas, tutikas pump, uus filter ja uus aku peal.



temp andur, mis küünaldele signaali annab(küünalde releele) tuleb vahetada või üldse nii sättida, et annab igal käivitusel eelsoojendust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.10.2011 13:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
see ei ole õige lahendus. Midagi on ikka valesti. Minu teada alla 5kraadi hakkabki alles küünlaid küsima. see mootor läheb ka -10ga ilma küünladeta suht laksust käima.

Pigem vb pumbanurk vale voi midagi. Näiteks varasemaks keerata.

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.10.2011 14:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2008 19:22
Postitusi: 550
Asukoht: Tallinn/Viljandi
killer666 kirjutas:
Proovida võiks sellele klapile lasta vaakum peale läbi el. klapi , milelle pnaeks lüliti salongi. Siis vajadusel vajutad nuppu.:D:D
Turbonuppu. Segu läheb rikkamaks ja äkki astub paar kw paremini eidasi.

sinna membraanile peab siiski ikka turbo rõhk peale minema mitte vaakum :)

_________________
, golf mk2 16v GTI, VAZ 2106, , e46- 330d, e36-318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 31.10.2011 15:02 

Liitunud: 19.11.2007 22:41
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
freelander kirjutas:
see ei ole õige lahendus. Midagi on ikka valesti. Minu teada alla 5kraadi hakkabki alles küünlaid küsima. see mootor läheb ka -10ga ilma küünladeta suht laksust käima.

Pigem vb pumbanurk vale voi midagi. Näiteks varasemaks keerata.

Minuarust on asi nii, et pump käib ühes ainsas kindlas asendis nukkvõlli otsa ja seal reguleerida väga ei anna. Minuteada ei saa ka kuskilt pumba küljest reguleerida seda. Uurin vana pumpa õhtu, ehk jääb silma midagi. Tempi andur läheb järgmisena vahetusse jah, kuid muud väga ma ei oska vahetada midagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 15.11.2011 22:15 

Liitunud: 02.03.2004 13:29
Postitusi: 98
Asukoht: Valga
PD-l on tandempump.Aga silindri surveid ei taha üle mõõta?Või diagnosti minna,äkki saad veale jälile.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.11.2011 01:03 

Liitunud: 22.01.2010 16:31
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
Probleem bmw 324-ga e30 kerel... Jama selles et tõmbab pidevalt õhu vahele. Vahetasin kütusefiltri ära ja alguses tundus kõik hea kuni paari tunni möödudes jälle sõidu ajal auto ise välja suri. ja see on alati juhtunud siis kui olen vähe rohkem vajutanud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.11.2011 01:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
counter kirjutas:
Probleem bmw 324-ga e30 kerel... Jama selles et tõmbab pidevalt õhu vahele. Vahetasin kütusefiltri ära ja alguses tundus kõik hea kuni paari tunni möödudes jälle sõidu ajal auto ise välja suri. ja see on alati juhtunud siis kui olen vähe rohkem vajutanud


kytuse torustik, tagasivool peale vool filter jne. kontrolli need yle.

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7