Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 23:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 29.03.2011 20:32 

Liitunud: 11.01.2011 17:20
Postitusi: 1267
tavaliselt pannaksegi otsad stendis paika.

_________________
õllejoomine on tarkade meeste jook...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.03.2011 22:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:18
Postitusi: 291
Asukoht: Järvamaa,Türi vald,Kabala/Pärnu
_siim_ kirjutas:
Ei töökorras pihustid 5 euri tk :D otsad muidugi kallimad.
See firmade usaldamine on minu viga samamoodi.
Ja tehasekulud on savi kuna ma sõidan niikuinii max võimaliku kütusekogusega mis võimalik kasutada on nii et tänavatel teisi ära ei lämmata,lihtsalt on kuri kartus et vana mootoriõli keeras pihustid peeti,k*sevad vist nüüd,käivitades jookseb tiba täis soojana ning läheb päris hea haugatuse ja suitsupilve saatel käima.

No siis tuleb ju veel mingit sitta suuremas koguses paaki kallata,äkki läheb rohkem piiksu,siis ju palju toredam.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 07.04.2011 18:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
Tegu 96 aasta Escordiga, 1.8 44kw diisel.

Kütet võtab vähe, sumpsist ei tule ei musta, ega valget (ok, musta tuleb natuke, kui kohapeal paarutada), kõik tundub nagu hea, aga kiirendust sooviks natukenegi :D Praegu on natukene hädine sõita, linnas tükk tegemist, ja möödasõitudest ei maksa rääkidagi, suisa eluohtlik :kill Pole ennem nii hädiste kw-dega diislit olnud, ilmselt on see kiirendus normaalne selle mootori kohta, aga sooviks lisa ikkagi, see ei häiri, kui hakkab musta ajama, õige diisel peakski ajama, kütet võib ka rohkem võtta, ei huvita, peaasi et paremini edasi käiks, ja käivituks sama hästi, kui praegu.

Niiet ehk teeb keegi mulle puust ja punaseks, et kust seda pumpa näppida, et võimu juurde saada ? :)

Tänud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 22.04.2011 18:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Tere !
Tegemist Fiat Bravo, 2000a, 1,9 JTD 77 kw mootoriga. Viga siis ilmnenud selline, et auto vahel käivitub ja vahel ei käivitu. Tunne täpselt nagu auto ei tunne immot ära ( kuigi armatuuris kustub immo tuli ära),st täpselt nagu kütet poleks ja ei luba ka. Samas kui mõni tund hiljem proovida siis poolest pöördest masin käib. Pistikuid olen uurinud ja lahti võtnud ja kõik tundub ok olevat.
Kes pakub tallinnas fiatile diagnostikat ? Või saab ja suudab keegi siit foorumist diagnosti teha ?
Viga ilmnes täiesti ootamatult


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 24.04.2011 15:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
reck16 kirjutas:
Tere !
Tegemist Fiat Bravo, 2000a, 1,9 JTD 77 kw mootoriga. Viga siis ilmnenud selline, et auto vahel käivitub ja vahel ei käivitu. Tunne täpselt nagu auto ei tunne immot ära ( kuigi armatuuris kustub immo tuli ära),st täpselt nagu kütet poleks ja ei luba ka. Samas kui mõni tund hiljem proovida siis poolest pöördest masin käib. Pistikuid olen uurinud ja lahti võtnud ja kõik tundub ok olevat.
Kes pakub tallinnas fiatile diagnostikat ? Või saab ja suudab keegi siit foorumist diagnosti teha ?
Viga ilmnes täiesti ootamatult



Kas keegi veel suudaks teha sellele autole diagnostikat ? Kuna kasutaja _siim_ väga jutule ei saanud siis seega otsin uut inimest kes suudaks diagnoosida. Kui mõistlik on Metro auto diagnosti mehed ? Eelnevad kogemused seal halvad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 25.04.2011 22:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Nonii. Kuna kasutaja _siim_ sai tänaseks kokku lepitud, et vaatame asja üle. Kuid nüüd juba õhtu käes ja ka saatsin sms, et kas täna üldse on enam võimalik ( ei vastanud ka sms ) siis seega otsiks uut inimest kes teeb diagnostikat. Sai käidud ka täna mootori diagnostis ja mootor ei näidanud ühtegi viga ( ei tea nende diagnosti meeste pädevust seega tahaks lasta kellegil veel asja üle vaadata ).Huvitav kas diagnosti kaabliga saab lihtsalt immo ära ka blokeerida, et see enam ei rakenduks üldse ? Kuna üldiselt immo endal vaja pole seega puudust sellest ei tunneks. Mida antud autol immo üldse blokeerib ? Pumppihusteid ? Kust leida selle skeemi nt ? Googeldades midagi head ei leidnud. Kas kuidagi saab mööda hiilida immo blokeeringust ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 07.05.2011 15:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Kuna siiani pole keegi nagu suutnud seda fiati diagnoosida siis tuleb proovida Metro Auto-t.KAllis aga ehk saab siis ka asja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 09.05.2011 09:29 

Liitunud: 22.01.2010 16:31
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
Probleem Volvo 440-ga. Tegu 1.9 td mootoriga , 66 kw. Summutist tuleb valget tossu ja radiaatorisse tekib suur surve. Mai tea kas need 2 asja omavahel seotud on, kuid mis võib olla selle põhjuseks. Tuttav arvas et surve tekib radiaatorisse seetõttu, et termostaat on läbi. Mida teie arvate?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 09.05.2011 11:12 

Liitunud: 22.04.2008 00:29
Postitusi: 50
Plokikaane tihend õhtal. Tosooli ka kaob?
Kas mootori temp läheb kõrgeks? Kui termostaat on kinni, siis peaks ju päris kärmelt keema minema.
Või siis ongi keema läinud, plokikaane kõveraks tõmmanud ja nüüd ajabki tagant valget välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 09.05.2011 18:23 

Liitunud: 22.01.2010 16:31
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
ok! kirjutas:
Plokikaane tihend õhtal. Tosooli ka kaob?
Kas mootori temp läheb kõrgeks? Kui termostaat on kinni, siis peaks ju päris kärmelt keema minema.
Või siis ongi keema läinud, plokikaane kõveraks tõmmanud ja nüüd ajabki tagant valget välja.




Nii see on. tosool kaob tõesti, radikasse on survega isegi lõhe sisse löönud. Keema on läinud ja plokikaan on vist kõver. Kas üldjuhul aitaks plokikaane tihendi survestamisest ja lihvimisest? Kas plokki ennast kõveraks ei tõmba?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 10.05.2011 20:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Kui tundlik mõni diisel auto võib olla nt küttekvaliteedile ? Eesti diisel v Venemaa diisel kütus ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 10.05.2011 21:22 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
reck16 kirjutas:
Kui tundlik mõni diisel auto võib olla nt küttekvaliteedile ? Eesti diisel v Venemaa diisel kütus ?


Täitsa oleneb autost ju. Vanemad diislid sõidavad igasuguse saastaga, mis vähegi põleb. Uuematega on natuke keerulisem.

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 11.05.2011 08:53 

Liitunud: 22.04.2008 00:29
Postitusi: 50
counter kirjutas:
ok! kirjutas:
Plokikaane tihend õhtal. Tosooli ka kaob?
Kas mootori temp läheb kõrgeks? Kui termostaat on kinni, siis peaks ju päris kärmelt keema minema.
Või siis ongi keema läinud, plokikaane kõveraks tõmmanud ja nüüd ajabki tagant valget välja.




Nii see on. tosool kaob tõesti, radikasse on survega isegi lõhe sisse löönud. Keema on läinud ja plokikaan on vist kõver. Kas üldjuhul aitaks plokikaane tihendi survestamisest ja lihvimisest? Kas plokki ennast kõveraks ei tõmba?



Tihendi survestamisest ja lihvimisest on nüüd küll üsna vähe abi...

Reeglina on tõesti nii, et kõveraks läheb plokikaan, plokk jääb tavaliselt ikka sirgeks. Ilmselt on sul lihtsam ja odavam kusagilt teine kaan muretseda, kui hakata jamama selle kuuma saanud vana kõvera (ja ilmselt ka pragusid täis) kaanega.
See "uus" tasuks aga siiski lasta lihvida ja klapid lasta teha (diislitel ei taha teise ploki pealt võetud lihvimata kaaned eriti pidama jääda - oma kogemused olemas).
Või siis kõige kiirem lahendus on üldse teine mootor vaadata, siis jääb ainult peale viskamise vaev.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 17.05.2011 01:21 

Liitunud: 13.03.2005 22:45
Postitusi: 200
counter kirjutas:
Probleem Volvo 440-ga. Tegu 1.9 td mootoriga , 66 kw. Summutist tuleb valget tossu ja radiaatorisse tekib suur surve. Mai tea kas need 2 asja omavahel seotud on, kuid mis võib olla selle põhjuseks. Tuttav arvas et surve tekib radiaatorisse seetõttu, et termostaat on läbi. Mida teie arvate?


Kui Tallinnas asud saaksin ehk aidata;)
Tallinn, Nõmme, Värsi 37
TELEFON:58 184 322


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 17.05.2011 12:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
E28 2.4 TD 85 kw

Küte vajub alla, filtri ja pumba vahel on mulle näha, käsipumpa kasutades kaovad ära enamus.... Kuhu täpsemalt peab selle tagasivoolu klapi panema ? Kõik räägivad erinevat juttu, küll tagasivoolu vahele, küll filtri ja pumba, filtri ja paagi...

Ja eelsüüteküünlad soojalt ju rakenduma ei pea ? Mis temperatuurist alates ? Külmalt testin nii, et tester külge lihtsalt ?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7