Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.04.2024 14:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 06.04.2014 23:07 

Liitunud: 24.02.2014 11:30
Postitusi: 61
Mootoriks 2.0 103 kw tdi,mahajahtunud mootor käivitub halvasti tahab 5-6 ringi käiamist ,soojaga pole mured.aku hea ringi veab ilusti oskab keegi idagi soovitada,äkki on kütte nii vilets või tahab mingeid lisandeid saada (esimene diisel mootor omal)kogemused puuduvad selle kohta,ja jõudu on ka natuke nagu vähe,võrreldes 1.9 tdi-ga jääb alla nagu tunde järgi
autoks vw touran.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 07.04.2014 02:04 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Süüde vale?

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 07.04.2014 08:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Esimese asjana võiks loomulikult kaabli külge panna. Tourani kohta otseselt ei tea, aga näiteks G4/Bora jne on niiöelda soekäivituse viga olemas, kui starter enam esimeses nooruses ei ole. Ehk siis hooratta säästmiseks tahtis vist aju saada vähemalt 250 pööret enne kütte avamist. Kui aga starter enam esimeses nooruses pole, siis ei saavutata seda just väga lihtsalt. Sellisel juhul kas uus starter või progetakse aju ringi, et läheks ka madalamatelt pööretelt.
Muidugi 103kw on olemas nii CR kui PD mootorit, tulenevalt sellest võib muidugi ka erinevaid probleeme veel esineda. Osad PD mootorite omanikud vaevlevad pihusti tihendite probleemidega.
Mina ikkagi esmalt alustaks sellest, et vaataks mida veakoodid räägivad. Tallinnas saan aidata.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 07.04.2014 15:16 

Liitunud: 24.02.2014 11:30
Postitusi: 61
dellu kirjutas:
Esimese asjana võiks loomulikult kaabli külge panna. Tourani kohta otseselt ei tea, aga näiteks G4/Bora jne on niiöelda soekäivituse viga olemas, kui starter enam esimeses nooruses ei ole. Ehk siis hooratta säästmiseks tahtis vist aju saada vähemalt 250 pööret enne kütte avamist. Kui aga starter enam esimeses nooruses pole, siis ei saavutata seda just väga lihtsalt. Sellisel juhul kas uus starter või progetakse aju ringi, et läheks ka madalamatelt pööretelt.
Muidugi 103kw on olemas nii CR kui PD mootorit, tulenevalt sellest võib muidugi ka erinevaid probleeme veel esineda. Osad PD mootorite omanikud vaevlevad pihusti tihendite probleemidega.
Mina ikkagi esmalt alustaks sellest, et vaataks mida veakoodid räägivad. Tallinnas saan aidata.

Tänud kasulikku info eest,mootoriks jh PD.
päris palju variante pakutakse mõistlik vist ikka kaabel taha panna.ei taha nagu tallinnasse sõita ehk leian kedagi pärnus kes saab aidata ,aitäh ikkagi. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.04.2014 15:59 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
Hõõgküünalde tuli ei sütti

Auto Audi 80 b3 1,6TD. Relee on korras, küünlad korras. Termoanduris 100% kindel pole, aga kui juhe järelt võtta, siis peaks ta ju külma mootorit "näitama"? Proovi mõttes panin pistikus otsad kokku ka, aga ei miskit. Süütelukupõhi on ka uus. Mida veel võiks uurida?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.04.2014 16:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Andureid on sel mitu. Kellale ja releele eraldi andur. Kolmas on veel radiaatoris ja see lylitab ventilaatorit.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.04.2014 16:39 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
Killer666 kirjutas:
Andureid on sel mitu. Kellale ja releele eraldi andur. Kolmas on veel radiaatoris ja see lylitab ventilaatorit.

Täitsa kursis. Kõik kolm on üle vaadatud. Kuigi ainult üks puutub asjasse. Radika ja kelladeploki omad, hõõgküünalsesse ei puutu. Kus veel midagi huvitavat asuda võib?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.04.2014 21:25 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Äkki on pirn läbi :D

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.04.2014 21:57 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
Ragnar74 kirjutas:
Äkki on pirn läbi :D

Pole välistatud, ainult et relee võiks ikkagi ju klõpsuda. Ja käivitades on ka arusaada, et hõõgküünlad ei hõõgu. :)
Mina oma murele leidsin lahenduse üles. Nimelt üks relee on veel salongis n-ö roolial. Seal asub veel mingeid releesi. Täitsa pakuks huvi mis seal veel olema peaks, sest mul veel üks pesa-pistik tühi, aga juhtmeid seal terve punt järgi. Nii et midagi peaks seal ikka käima.


Viimati muutis vinguviiul, 20.06.2014 15:09, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 19.06.2014 21:16 

Liitunud: 10.04.2008 19:08
Postitusi: 905
Asukoht: Pärnu
Pärnus keegi EGR klapi töötamise saaks välja lülitada auto ajust?

_________________
Puitmaterjal Pärnumaal minult, Osram ja M-Tech lambikomplektid, salongimatid kummist ja tekstiilist foorumlastele hea hinnaga, küsi postkasti kaudu lisa!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 24.07.2014 10:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
vinguviiul kirjutas:
Hõõgküünalde tuli ei sütti

Auto Audi 80 b3 1,6TD. Relee on korras, küünlad korras. Termoanduris 100% kindel pole, aga kui juhe järelt võtta, siis peaks ta ju külma mootorit "näitama"? Proovi mõttes panin pistikus otsad kokku ka, aga ei miskit. Süütelukupõhi on ka uus. Mida veel võiks uurida?

Kunagi sellist viga näinud et releel sees see jäme "jõhv" ära murdunud või läbi põlenud.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 28.11.2014 00:58 

Liitunud: 02.10.2013 21:29
Postitusi: 101
Niih, postitan ka mina oma mure siia:

Autoks vw golf mk4 SDI. Probleem hakkas sellest, et mingi aeg hakkas valjenema mootori lärmakus. Sai summuti otsast lõpuni üle vaadatud, Ühes pütis oli väike auk aga peale parandust lärmas ikka. Sukk terve, väljalaske kollektori tihendid vahetasin samuti ära (ka need olid 2 tükki suht peetis)

Lärm pisut vähenes aga ikkagi võõras heli. Siis tundus, et lärmakus tuleb sisselaske kollektorist. Kakkusin ka selle lahti ja sees seal oli kõvasti kõvasti tahma ja nõgi (loe: ebareaalselt palju). Esimene mõte oli EGR kinni, aga see toimetab ilusti. Siis oli mõte, et ehk ummistus tuulutuses aga tuulutus seest puhas - seega see meeletu nõgi tuleb ilmselt mootori poolt.

Minu poolt siis mõeldud välja kaks valikut: Lärmile lisaks on ka pisike õlikulu tekkinud (ca 1L õlivahetus välbaga) aga see tal koguaeg olnud (isegi siis kui ei lärmanud)

1. Sisselaske klapid (80% tõenäosus)

2. Hammasrihm (20%) Rihm vahetatud ei tea kunas ja läheb nüüd selle vahetuseks kindlasti. Aga vist ebareaalne seegi, et rihm veninud ja sisselaske klapid ei sulgu õigel ajal.

Mida targem rahvas arvab ?


edit: sorri, liiga hiline õhtu. See hammarihm ikka nii lihtsalt ei veni ja nii kapitaalselt midagi valeks ei muuda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 28.11.2014 01:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1591
mb w124 300 diisel(81kw)
mingit muret mul just pole,kuid külma mootoriga tükib kolinat/klõbinat tegema,soojaks saades käib väga vaikselt.
kust viga otsida,mis täpsemalt seda põhjustada võib?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 28.11.2014 09:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2014 15:08
Postitusi: 873
dellu kirjutas:
Esimese asjana võiks loomulikult kaabli külge panna. Tourani kohta otseselt ei tea, aga näiteks G4/Bora jne on niiöelda soekäivituse viga olemas, kui starter enam esimeses nooruses ei ole. Ehk siis hooratta säästmiseks tahtis vist aju saada vähemalt 250 pööret enne kütte avamist. Kui aga starter enam esimeses nooruses pole, siis ei saavutata seda just väga lihtsalt. Sellisel juhul kas uus starter või progetakse aju ringi, et läheks ka madalamatelt pööretelt.
Muidugi 103kw on olemas nii CR kui PD mootorit, tulenevalt sellest võib muidugi ka erinevaid probleeme veel esineda. Osad PD mootorite omanikud vaevlevad pihusti tihendite probleemidega.
Mina ikkagi esmalt alustaks sellest, et vaataks mida veakoodid räägivad. Tallinnas saan aidata.


Seda siiski ainult sooja mootoriga. Vastavalt temp. tõusuga peavad pöörded kõrgemale minema.
Pilt
X telg - pöörded
Y telg - temperatuur
Z telg - pihustuskogus

Ma siiski pakun, et temp andur lahti tõmmata, siis peaks pill käima minema. Teine variant oli mootori seadetest muuta automaadi peale. Tollel kahemassiline ju puudub.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 30.11.2014 23:27 

Liitunud: 30.11.2014 23:14
Postitusi: 6
fedja. kirjutas:
mb w124 300 diisel(81kw)
mingit muret mul just pole,kuid külma mootoriga tükib kolinat/klõbinat tegema,soojaks saades käib väga vaikselt.
kust viga otsida,mis täpsemalt seda põhjustada võib?


Ma alustaks kütusesüsteemis ja laseks näiteks pihustid stendis ära kontrollida. Pihustid võivad mootori panna väga imelikke hääli tegema vahel..

_________________
Soojustagastusega ventilatsioon


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7