Ise keerad. Esiteks vaatad kas suudad leida vända rihmarattal ot märgid. Paned need kokku ja samal ajal peaks jagaja rootor jääma samale suunale kus on kaanel esimese silindri juhe. Või siis 180 vastassuunas. Siis keerad veel ühe ringi vändast. Tavaliselt on jagaja korpusel kriips, see peaks siis jääma rootori keskele.
Peale seda peaks auto olema võimeline käivituma. Siis keerad käiva mootoriga jagajat niipalju pöörlemisele vastusuunas kuni pill muutub erksaks. Kui tekib klõbib, on juba liiga varjane. Siis proovid käivitada kui käivitusel kipub kinni pooma, siis on veidi ikka liiga varjane ja keerad veel väikse nõksu edasi, ning proovid uuesti.
Kui jagaja keeramisest ei piisa ja ise ei julge jagajat nuudist välja tõsta, siis võib jagaja kaanel juhtmed ühe võrra edasi-tagasi tõsta.
|