H.m.m kirjutas:
Pidurid pidid kiiruse surm olema
Head pidurid on üks osa mis auto kiiremaks teevad, eriti ringrajal. Mitte kleepsud ega ebmleemid.
See selleks
Augulised jäägu ringraja tarbeks .. siis paljudel tänavasõidukitel on tehasest juba augulised kettad ees. Nagu 90ndate S mesad, ka uuemad mesad. Paljudel SUVidel ka, nendega ju ringrajale ka ei minda. Ainult massi pärast augud siis. X5, X6 buumeritel vist ka tavalised suured kettad. Tööl jäi täna ette Audi S8 D2 näiteks ka kettad puurima pole hakanud ees.
Huvitaks lihtsalt kui näiteks ketas 300mm tava ventileeritav, sama auto ja pidurikomplekt ning sama komplekt (sama tootja) puuritud siis kui palju temperatuuri vahe oleks. Suhteliselt külma komplektina 70nelt nulli klapats põja lenksus suruda vb tõesti vahet pole. Küsisin klotsi valiku langetamiseks.
Ok, ühesõnaga see puuritud ja tavalise ketta vaha "streetrace"ina tänaval ei mängi mingit rolli või nii minimaalne pidurdamisel vahe.
Valida vähe kallim klots mis külmalt tänaval ka eesmärki täidab mitte ainult viliseks nagu olen kuulnud.
charly kirjutas:
Hüper-super puuritud/slotitud ketta peale ei tasu raha kulutada.
Kui samal tootjal on suurmate pidurite bolt-on lahendus olemas, siis leia lammarist see ja pane külge.
Pole bolt on. Nimelt ketas juhipoolne läks kõveraaks, klotsid läbi kohe ning parem support vajab ka vahetust. Mõtlesin et teeks midagi kangemat ette. Laisk nagu ma olen ketaste ja klotside kohta küsisin ennem kui sadulaid vahetama kangemate vastu hakkan - peab hakkama klambreid leiutama