Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=135409
1. leht 2-st

Autor:  eestisilk [ 10.06.2014 01:27 ]
Teema pealkiri:  K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Tervitus,

Sai siin pikemalt googeldatud ja uuritud, ning mõtlesin et küsin kaasfoorumlastelt nõu.
Nimelt autoks Audi S8 D3 kere peal ning mõtlesin väljalaskesüsteemi natukene värskendada,
tekkis küsimus - aga kuidas/mismoodi?

Näide: http://www.youtube.com/watch?v=9kfXq5uXzAM
Pakutav toode: Milltek Exhaust http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-S8-MILLTEK-EXHAUST-5-2-FSI-V10-CAT-BACK-NON-RES-LOUDER-SYSTEM-SSXAU188-/231112912172?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AAudi|Cars+Type%3AS8&hash=item35cf672d2c

Kas on võimalik saavutada samalaadset kuidagi odavamalt? Või mis Teie arvate sellest?
Hoopis katalüsaatorid eemaldada - või siis armatuuris "jõulupuu"
Või lasta teha Custom väljalase - kes tegeleb Tartus selliste asjadega?

Ette tänades.

Autor:  Aular [ 10.06.2014 09:45 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Katid jäta alles kindlasit. Muidu tuleb aju kõvati ringi progeda ja kütusekulu on nagu keegi valaks ämbriga silindritesse bensiini.
Aastake tagasi keegi müüs audiklubis mingit custom väljalaset, oli küll 4.2 mootorile, aga ehk kannatab sellest midagi kompunnida, juhul kui see alles on.

Autor:  eclipse [ 10.06.2014 09:56 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Milltek pakub kahte erinevat.
Valjem ja vaiksem.

Mõtlesin proovida tagumised klapid lahti teha. Arvutiga sai ainult korraks, aga proovin jäädavalt vaakumisse ühendada ilma solenoidita.
See peaks omajagu müra juurde tekitama.

Autor:  siim789 [ 03.05.2015 20:22 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Kuna pealkiri sobib, siis küsiks ka natuke infot.

Mootor Fordi 2,9 V6 143kw. Sai tehtud sinna mingi torustik külge. Ostes sain kaasa kellegi leiutatud x-pipe ja selle otsas 2 simonsi peenikest reso, selle jätsin nii sinna külge. Peale resosid läheb torustik y-pipega kokku, üle tagasilla, ning lõpus on veel üks pisem lapik simonsi reso. Torustik vist oli ca 55mm läbimõõduga.

Välja näeb siis selline:
Pilt

Tühikäigul ja madalal pöördel on väga hea. Aga häirib kõrgetel pööretel tekkiv terav heli, sõida nagu mingi riisiraketiga :D Kogu torustik on "otse läbi", kas asi võib olla selles? Millest oleks abi, et saada lahti nendest kõrgetest tämbritest ja summutist tuleks välja ikka V6-le natuke omasem hääl :)

Autor:  sininehiir [ 03.05.2015 20:27 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

selleks vaja ikka roostevabast korralikku summuti toru, mitte sellist plekist vihmaveetoru

Autor:  siim789 [ 03.05.2015 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

No ma kahtlen, et nende helide eemaldamiseks just roostevaba toru vaja on :) Kindlasti oleks viisakam vaadata, aga sellise toru painutamine ja sobivate püttide muretsemine/valmistamine on vähe kallim lõbu, kui ise mustast metallist valmistatud asi. Kahjuks ei ole võimalust hetkel nii suuri kulutusi teha, et lasta kellelgi ehitada otsast lõpuni terve väljalase. Otsiks vähe odavamat lahendust selle enda valmistatud "asja" parendamiseks :)

Autor:  ZaintS [ 03.05.2015 21:10 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Kusjuures roostevabal väljalaskel ja püttidel on reeglina "kiledam" hääl. Musta metalliga kipub mahedam hääl olema.

Samas V6 on juba loomu poolest veidi kiledama tämbriga.

Oma kogemusest ütleks, et väljalaske kolle mõjutab rohkem häält, kui sellele järgnev süsteem. Endal on R4 turbokas, downpipele jätsin veel eelkati alles, muus osas kaks ümarat reso süsteemis, ehk otseläbi. Kuna kolle on erinevate pikkuste runneritega, siis on asi tavalisest riisikast kauge. Pigem Subaru podina moodi.

Ümmargused resod on ovaalsetest valjemad.

Autor:  siim789 [ 04.05.2015 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

kolled on mõlemad originaalid, neid ei plaani vahetada ka. U 1000kg tühimassiga kere liigutab see asi hetkel piisavalt hästi edasi, nii et erilist tuuningut ei ole vaja teha :D Lihtsalt oleks vähe vaiksemaks vaja seda asja saada ja just kõige häirivam on see peenike kärin.

Ühe püti veel ilmselt mahutaks kuidagi sinna vahele, aga on sellest tolku? Kui näiteks lisada süsteemi hoopis mitte otseläbi pütt, midagi taolises stiilis: http://www.onallcylinders.com/wp-content/uploads/2012/06/Turbo-Muffler.jpg Olulist võimsuse kadu sellest ei tohiks vist tulla, aga kas saaks asja vaiksemaks?

Autor:  ryblik1 [ 28.06.2015 22:49 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Pigem ajab närvi ehk see krõbedam metalline plärin kõrgemal pöördel? See tuleb sellest liiga otse läbi summutist.
Eks summutisse käib sisse ka veel natuke asju mis selle kõrgema tonaalsusega kärina maha võtab ja madalama jõrina alles jätab.

Omale tegin sest Remuse original resoka ja noname poti koostöö oli liiga kärisev peale 2800 rpmi.
Nüüd on vaiksem aga mõmin jäi meeldivalt alles.

Kui huvi siis otsi kontakt ülesse.

Autor:  siim789 [ 29.06.2015 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Just kõrgemal pöördel jah. Eks huvi oleks ikka vähe vaiksemaks seda saada, aga tervet torustikku ei tahaks nagu uut tegema hakata :) Saan aru, et teie kaudu saab tervenisti coustom väljalaskeid, see aga ilmselt läheb jällegi päris kulukaks. Pigem ootaks foorumist natuke infot ise nokitsemise jaoks :) Et mis võiks teha asja vaiksemaks. Millist tüüpi lõpupüti näiteks peaks lisama või millega olemasoleva lapiku reso asendama.

Autor:  ryblik1 [ 30.06.2015 23:53 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

siim789 kirjutas:
Just kõrgemal pöördel jah. Eks huvi oleks ikka vähe vaiksemaks seda saada, aga tervet torustikku ei tahaks nagu uut tegema hakata :) Saan aru, et teie kaudu saab tervenisti coustom väljalaskeid, see aga ilmselt läheb jällegi päris kulukaks. Pigem ootaks foorumist natuke infot ise nokitsemise jaoks :) Et mis võiks teha asja vaiksemaks. Millist tüüpi lõpupüti näiteks peaks lisama või millega olemasoleva lapiku reso asendama.


Ei peagi muutma, on vidinaid mis käivad õigesse kohta torudele sisse ja tõmbab kärina maha.
Aga selleks peaksid pigem kogu krempli kohale tasssima. ;)

Autor:  kj [ 01.07.2015 00:02 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Nende salajaste vidinate all mõtled poolkuusid lihtsalt vahele ?

Autor:  ryblik1 [ 02.07.2015 10:17 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

kj kirjutas:
Nende salajaste vidinate all mõtled poolkuusid lihtsalt vahele ?

minul midagi muud aga võite ka neid proovida.

Autor:  siim789 [ 02.07.2015 22:50 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Mingit poolkuude teemat olen kunagi isegi kuulnud. Aga kuhu täpsemalt ja mitu tk võiks katetamiseks neid paigaldada?

Autor:  martin525 [ 22.08.2015 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Custom väljalakse süsteemi tegemine?

Äkki oleks abi tsiklitele mõeldud db killerist. Lihtne paigaldada ka..

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/