Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Mootorivahetus vs ARK
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=119360
1. leht 2-st

Autor:  EtS270 [ 08.09.2013 00:49 ]
Teema pealkiri:  Mootorivahetus vs ARK

Küsimus selline et kuidas selle mootorivahetusega on.

Autoks golf mk3 ja bensukas 55 kw plaan on peale tõsta corrado g60 118 kw mootori
mk3 on pandud tehasest peale 2,9 140kw mootorid max võimsusega mis sellele masinale peale on tõstetud

Selline vahetus ei tohiks kaalu ja kw kuidagi ületada ja ei muutu ka kütus jääb edasi bensiiniks

Kas võib tulla mingid probleeme sellise vahetusega ei raatsi niisama ka tööd ära teha ja hiljem ei saagi ametlikult dok. ümbervormistada.

Tänud abi eest :)

Autor:  acx [ 08.09.2013 01:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Jutud mida ma kuulnud olen on küll sellised, et ei lase öösel magada.
Pidi olema, et neid ülevaatluse aegu on vähe ja iga kord maksad mingit lõivu kui läbi ei saa
ja pidavat hullult uurima, et mis case on ja kes töö tegi, kui ütled et ise oma sõpradega garaazis siis põhimõtteliselt võid ise oma asjad kokku pakkida ja koju ära minna. Mingi exceli tabeleid pidavat tahtma näha olnud, kus sa mingi valemiga tõestad umbes et see 41kg mis sulle esiteljele juurde tuleb on sul vedrustuse ümberehitusega kaetud ja sa ei kavatse sellega minna inimesi tapma sest pärast modifikatsiooni ei ole enam auto turvaliselt kontrollitav ja muid idiootsusi.

Lisaks, kui juba korra oled käinud (ja läbikukkunud) pidavat reg. mingisse blacklisti minema ja siis hakkavad mundri vennad igal võimalusel kontrollima ja mingi tuhat jama veel.

Aga jällegi, need on jutud mida inimesed räägivad.
Võibolla keegi, kes reaalselt tegu teinud on, teab rohkem, kui naised saunas.
Endal oleks ka huvitav teada.

Autor:  remo22 [ 08.09.2013 07:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

sul juba seal olemas teema http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=52&t=75641&p=711305&hilit=ark#p711305

Autor:  EtS270 [ 08.09.2013 17:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

teema olemas küll aga kindlat vastust pole ika saanud

Ei ole ju mõtet osta swap jaoks kogu tehnikat ja töö ära teha kui tuleb hiljem välja et ei saagi arvele enam
Seepärast palun abi kes on siin endale pannud kas golf mk2 vr6 peael jne et mismoodi need asjad ametlikult käivad ja kas peaks enne kuskile kirja saatma mida teha tahan kuidas jne ..ja ootama mis ARK sellest asjast arvan enne kui midagi tegema üldse hakkan

Autor:  Ronny [ 08.09.2013 18:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Soovitaks sul arkist uurida seda, aga kindlasti mitte Pärnu omast. See vana kes sellega seal tegeleb on täielik debiil. Kunagi kui mul ühel autol oli mootor lahjema vastu vahetatud, siis pidin ise kõik andmed otsima, et muudatust passi sisse saada. Selline tunne oli, et kui ma üleks öelnud 55 kw, olekski see passi sisse pandud. Hiljuti, kui uurisin, et kas kuues koht ka passi saada oleks võimalik, kukkus kohe paukuma, et nii ka need asjad ei käi, siis alles vaatas passi, et üksik tüübikinnitus ja ei saagi muuta. ühesõnaga suhtumine puudub.
Raplas on sama olukord muide, sealt soovitan ka eemale hoida

Autor:  Shadowz [ 09.09.2013 01:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Enda vana 7mese (E38) ehitasin bensukast dislaks :) Mootor sai koos kõigega võetud E34 pealt:) Kinnitused keevitasin ise kõik uued ;) Uus omanik sõber mul käis temaga üv punktis tegi tahmatesti ja läks arki :) vaadati kapotialune pealtpoolt üle ja oligi kõik :) Ise sõitsin temaga 8 kuud nii,et passis oli bens :)

Ei ole see asi nii hull midagi ,kui räägitakse ;) Ja mingisugust blacklisti ka ei eksisteeri!

Autor:  wtf_ [ 09.09.2013 08:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Tee juba varem näiteks ümberehituse avaldus ära, milles põhjendad korralikult ära (nt, et seda mootorit on tehases sellele mudelile tulnud või kui ei ole?, siis nt et selle mudelile on pandud tehasest veel võimsamat mootorit ning kinnitused ja kõik klapivad? seega lihtsalt kerge mootorivahetus.)
Saad sellele vastuse ja siis see avaldus kehtis vist kolm kuud, teed selle ajaga kiirelt mootorivahetuse ära ja lähed näitad MNT büroos ette. Kui TÜV kehtib, siis teed ka heitgaaside mõõtmise üv-punktis.

See "arki" asjaajamine on jura, ühest kohast öeldakse, et mudelipõhisel mootorivahetusel pole ümberehituse avaldust vaja, et lihtsalt registreerid, teine nõuab avaldust. Seega igavene jant alati.

Seega soovitan teha kas selle avalduse või kirjalikult küsida nõusolek sellise asja tegemiseks (nt meili teel seletad täpselt soovi ära ja küsid, kas saaks selle hiljem ka registreeritud).
Tähtis on põhjendamine, et tead mida teed :wink:


Läbielatud tee natuke keerulisemates tingimustes :wink:

Autor:  dellu [ 09.09.2013 09:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

On olemas spets taotluse blanket kohe, mis tuleb ära täita ja ARK-le esitada. Seda avaldust pidavat saama kasutada ka lihtsalt infonõudena. Samas ma usun, et kui sinna kirjutada, et kas võin panna oma praeguse mootori asemele teise, siis tuleb vastus ei. Kirjutama peaks ikka pikalt, et kõik mootorikinnitused klapivad jne.
Nagu juba ka VW klubis sai kirjutatud, siis G60-t ei ole selle kere peal olnud ja minule ARK-s esitatud jutu järgi sellisel juhul ei maksa see fakt midagi, et VR6-t on sellele kerele pandud. Siis hakatakse ikkagi protsente sinu masinast võrdlema ja selge on see, et sa ei saa vormistada üleminekut 66kw->118kw. Jah sa saaksid ilma probleemideta 66->140kw, kuna seda on tehasest pandud (vähemalt nii on mulle ka teemadest mulje jäänud ja ehitatakse ka diisliteks nii, kuna tehas on samasid diisleid pannud). Ainuke variant oleks sul ta näiteks 128kw VR6-ks korra ehitada, ümberehitus ära vormistada ja siis G60 peale üle minna, sest siis juba protsendid klapiks. Iseasi kas sellel mingit pointi. Tasuks vast uurida jah esmalt, aga tee siis korralik taotlus.

Autor:  EtS270 [ 09.09.2013 16:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Et ühesõnaga lasta mingil teadjal mehel korralik avaldus teha ..et mis plaanis vahetada jne
siis ta nagu kas kiidab heaks või ei ...ja peale seda on mul 3 kuud aega seda teha ?...antakse mingi aeg kaua aega võin seda vahetust teha ?`

Autor:  kj [ 04.09.2016 12:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Kas keegi kursis sellise teemaga, et kui panna diiselmootor autole, mis tehasest pole diislina tulnud kunagi, kas on väga keeruline arvele saada? Väidetakse, et kui tehasest sellist varianti pole tulnud, siis jama jne. Arkist saab homme uurida alles, ehk siin keegi kokku puutunud.
Auto Volvo C70, praegu 142kw bens ja uus oleks Volvo enda 103kw diisel, mis enamvähem sama auto universaal ja sedaanvariantidel tehasest.

Autor:  eclipse [ 17.10.2016 13:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Lähed arki, täidad avalduse.
Kuskil 2-4 nädala pärast saad vastuse kas võid peale panna.
Kui lubatakse, siis paned peale ning näitad ette. Kui kõik ok, siis muudetakse andmed registris.

Kedagi ei huvita mis juppe sa seal kasutama hakkad.
Mootori koodist piisab avaldusse.

Autor:  siim789 [ 20.12.2016 18:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Keegi teab, kas ümberehituse koodid, mis passi kirjutatakse on erinevad mudelipõhise mootorivahetuse või muu mootori paigalduse puhul? Autoks siis Ford Taunus, millel passis 1,6 mootor. Originaalis on max paigaldatud sellele autole 2,3v6 mootorit. Vaja oleks saada passi kirja võimalikud suured numbrid ja mootorivahetuse märge. Olemas on Sierra pealt pärit 2,3v6. Kuna tegelikkuses kasutan veel suuremat mootorit, siis nüüd olekski vaja teada mismoodi ja mida sinna passi kirja üritada saada :D Kas on vahet, mis jutuga ma ARK-i lähen? Kas räägin, et paigaldasin Taunuse originaal V6 sinna või, et see on Sierra mootor, ehk siis muu mootor. Kas on mingi vahe ümberehituse koodides, mis sellistel juhtudel passi kirjutatakse? Kui on, siis oleks mulle kasulikum minna sinna muu auto mootori jutuga, kuna reaalselt kasutusse minev mootor näeb vähe kaasaegsem välja, kui mingi 80nda aasta v6 :D

Autor:  eclipse [ 20.12.2016 20:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Mootori pealt vaadatakse kood ja võrreldakse andmebaasiga.

Autor:  wtf_ [ 21.12.2016 13:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

Tavaliselt pead ikka enne tegema ümberehituse avalduse, milles ise täpsustad mis mootor peale läheb. Kui saad selle nõusoleku, siis saad mingi aja jooksul ümber ehitada ja lähed näitad ette (minul kusjuures ette näitamisel mootori koodi ei otsitud).

Algul ma suhtlesin lihtsalt meili teel, kus selgitasin täpselt asjad ära ja küsisin kas nii tohiks. Hiljem läksin juba lihtsalt ette näitama, mis neile ei meeldinud. Pidin siis ümberehituse avalduse nõusoleku saamise jaoks seda meilivahetust esile tooma jms.
Seega eks võid uurida meili teel veidi ja siis juba ümberehituse avalduse esitada (korralikud põhjendused tulevad kasuks). :wink:

Ümberehituse kood passis peaks olema ümberehituse avalduse nr (kui õigesti mäletan) - seega niisama sellest ei tohks saada välja lugeda, mis tehtud on (kui seda mõtlesid).

edit: vaatasin üle - mul ikka mootorikood ka uuendatud passis..

Autor:  cobra [ 21.12.2016 14:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootorivahetus vs ARK

mõtlen ka pikemat aega bmw e30 legaalseks teha. Peal oli 2.7l ja nüüd tahaks arvele saada 3.5l aga koos turboga. Kas turbo olemasolu muudab midagi? kui üv saan co paika. parim oleks kui arvele saaks ilma katita, siis co kindlasti paigas. on reaalne?

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/