Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.06.2024 02:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.04.2012 23:42 

Liitunud: 06.02.2005 14:59
Postitusi: 89
Asukoht: Tallinn - Haapsalu
azz kirjutas:
Kuidas kontrollida 2007a Hyundai Santa Fe eelsüüteküünalde korrasolekut?
Mis vahe on keraamilistel ja tavalistel eelsüüteküünaldel?


Kontrollid nii et annad aku pealt voolu taha ja kui töötavad,siis lähevad punaseks ja kui ei tööta siis ei juhtu midagi

edit:muidugi küünla võtad maha ennem


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 15.06.2012 13:57 

Liitunud: 01.03.2005 16:00
Postitusi: 5
Asukoht: L-Eesti
pistyk kirjutas:
azz kirjutas:
Kuidas kontrollida 2007a Hyundai Santa Fe eelsüüteküünalde korrasolekut?
Mis vahe on keraamilistel ja tavalistel eelsüüteküünaldel?


Kontrollid nii et annad aku pealt voolu taha ja kui töötavad,siis lähevad punaseks ja kui ei tööta siis ei juhtu midagi

edit:muidugi küünla võtad maha ennem


Või mõõdad takistust ja vaatad, et see jääks manuaalis märgitu piiresse.
Samuti võid vaadata, et vool ikka peale tuleks, kui süüte sisse keerad.
Kui ei tule, siis on kas küünla takistus vale ja juhtplokk ei anna sellepärast voolu peale, või on viga juhtplokis, kaitsmes, pistikutes, juhtmetes või mujal.
Kui hakkad küünalt maha keerama, siis on suur tõenäosus, et murdub sisse ära jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.06.2012 10:30 

Liitunud: 24.12.2008 17:22
Postitusi: 122
see talv, ei mäletagi mis kuu, veebruar vb, oli paar ööd, kus külmakraadid ulatusid -32-ni. vot siis viisin ma kyll oma vana diislilooma maale, panin väikse 40 vatise lambi mootori ruumi ööks ajaks põlema, katsin tekkidega mootoriruumi kinni. Selliselt toimetades läks auto hommikul käima küll, kuid mis surm on see külmkäivitus mootorile, kohutav, starteri rikkusin ikka nende külmkäiamistega ära. Õnneks starter nüüdseks uuendatud. Sõidan vene diisliga, ei saa kurta, et sitt w lääb pudiks, pead ostma kohapealt ise ja võtma talvist. Järgmiseks talveks valmistun juba sügisel, panen peale plokisoojenduse....see annab ikka palju juurde. Mul auto sõitnud ka palju, odokas näitab ca 400 tuhat, palju reaalselt on, seda ei tea vana saksa türklasest autohuijar ise ka enam.Käivitamisest suurem probleem oli mul talvel vana passati ustega koin.....polnud just harv juhus, kui sisse sain pagassist w tagauksest....määri palju sa määrid neid linke, sittagi kasu pole...

Kõik diislimehed, jõudu ja jaksu tulevaseks talveks, see pole enam kaugel:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.06.2012 13:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Elustan siin hetkel uuesti ühe tuttava vana diisel rekordit. TRA ma ei või mis jama on paaki kallatud. Lõhnab nagu vana SR värvilahusti ja välja näeb nagu kusi, paagist rebib mingit rokka kaasa ja neid väikseid filterid ( läbipaistvad) on läinud ka juba ca 3. Vana kallas kunagi ammu sinna mingit biodiislit sisse, mis ei näinud küll sedamoodi välja( vb mingi muu solk) , vahepeal on auto ca 3 a seisnud, Nüüd on lusti kui palju kui vana tahab et see auto sõidaks. Seismine ikka head ei tee.
Paaki maha võtta ka ei taha. Paagi põhjas vast nii 5 l solki oli. Läks pool paaki stati kütet koos lisandiga peale ja käib isegi. Kuid ma ennustan et vanal läheb veel vähemalt 3 läbipaistvat ja 1 suur filter enne kui ta autoga ka sõita saab pikemat maad.

Ise olen seda asisemat biodiislit kasutanud nii puhtalt kui segatuna.
Talve poole kuni -10 kannatab biodiisel 50:50 vahekorras nii tankla kui veneküttega.
Eriti hea oli see versioon kus punane oli segamini bioga. Käis häste , käivitus hästi jne.
Suvel 25 kraadi sooja ja lasin ringi puhta bioga. Enne talve jäi mul diisel seisma bioga. No ennem garaazis ülesse sulamist ei hakanudki proovima, siis kallasin viimasele 5 l peale 20 l tankla talvediislit ja mingit probleemi polnud. Puterdas alguses oma biojäägi läbi ja tankla küte pesi muud jäägid läbi. Pikapeale kadus siis ka bio lõhn ära. Siis käis talvel hästi.

Mul on talvel alati aidnud see rohelise sildiga Kleen-flo kütuselisand.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 04.07.2012 19:55 

Liitunud: 17.12.2011 23:47
Postitusi: 51
nii juhtus selline asi,et sai siis sõbrale autot laenatud sel sai kütus otsa ja pani mingit suvalist kasutatud mootori või käigukasti õli paaki:S diislit oli ka hulgas ütleme ni,et 5l diislit ja 10L õli:S kõik oli ilus kena kuni hakkas ühtäki tühikäik ära kaduma ja päeva lõpuks siis enam ei käivitunud ka:S ainult eetriga:S nii sai siis pihustid üle vaadatud need jumala kinni:D panin uued pihustid uue filtri puhta kütuse jne jne aga nüüd probleem selline,et masin ei käivitu ikka ilma eetrita ja tühikäiku ka pole muidu käib hästi kui gaasi anda ja gaasi peal hoida natuke!tõmme ka uimane v6rreldes sellega mis enne oli:Skeerasin kütet suts peale nüüd t6mme korras aga ülejäänud mured ikka alles:S
OLEKS KIIRELT ABI VAJA TÖÖL KÄIMINE SEISAB:S
suured tänud kes aidata saavad või voovitusi annavad!!!
see ka veel,et kui auto välja surem tühikäigul ja kohe süüdet anda siis ta isegi luba juba tahab eetrit saada:S:S:Saga enne seda õli kammi käivitus igalajal poolest pöördest:S


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 05.07.2012 10:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2006 12:03
Postitusi: 358
Õli oli läbi ka filtreeritud? Väiksesed metalliosakesed küttesüsteemis.. Aga ega internetis sellise õnnetuse kohta keegi eriti abi ei oska anda. Tuleb hakata harutama, paak, voolikud, pump, äkki on kuskil mõni filter veel. Üldiselt see ka et automarki ja mootorit ei teagi.

_________________
Mercedes-Benz - The best or nothing.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 05.07.2012 10:55 

Liitunud: 17.12.2011 23:47
Postitusi: 51
fubuq kirjutas:
Õli oli läbi ka filtreeritud? Väiksesed metalliosakesed küttesüsteemis.. Aga ega internetis sellise õnnetuse kohta keegi eriti abi ei oska anda. Tuleb hakata harutama, paak, voolikud, pump, äkki on kuskil mõni filter veel. Üldiselt see ka et automarki ja mootorit ei teagi.

autoks on siis sunny 2.0 diisel cd20 mootor panin kanistri kapoti alla ja filter ka korras nüüd kümlat käivitub ja tühikäik ka on aga soojalt ei lähe käima ja tühikäiku ka pole:S


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 08.07.2012 00:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
anna auto sõbra kätte, las teeb ise korda selle...oma ajusid jäädki nöökima sedasi..

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 08.07.2012 01:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
McRicco kirjutas:
anna auto sõbra kätte, las teeb ise korda selle...oma ajusid jäädki nöökima sedasi..

Teise teema järgi on juba uus pump peal ja töötab.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 09.07.2012 12:57 

Liitunud: 17.12.2011 23:47
Postitusi: 51
dellu kirjutas:
McRicco kirjutas:
anna auto sõbra kätte, las teeb ise korda selle...oma ajusid jäädki nöökima sedasi..

Teise teema järgi on juba uus pump peal ja töötab.

ja uus pump peal ja töötab:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 09.09.2012 10:31 

Liitunud: 02.08.2009 16:02
Postitusi: 15
Asukoht: järvamaa; koeru Vald
tere. probleem siis selline äkki keegi oskab aidata. autoks siis peugeot 406 hdi 66 kw 2.0 2000 a.
pöörded 3000 rohkem ei lähe ja kaua ei käi sureb välja. võtmest v'lja suretad siis u 5 sec ja alles siis sureb.
diagnost näitas kütuserõhuregulatori viga. vahetasin ära toimis ja nyyd uuesti jamab. kaua käivitad siis nyyd saab pöörded toimima aga välja suremine võtab ikka aega. milles võib olla viga?
tänud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 09.09.2012 11:44 

Liitunud: 30.05.2009 14:24
Postitusi: 83
Küsiks ka vahepeal..
Mis viga on siis, kui peale seismist annan starterit, käib ilusti ringi, kordagi ei luba ja jätan starteri seisma korraks. Annan uuesti starterit ja hakkab lubama ja läheb käima. Olen proovinud, et esmene kord käiates no ei lähe, teise korraga peale käiamist läheb hästi. Mis võib sellist asja põhjustada? Ford 1,8 TD.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 09.09.2012 11:49 

Liitunud: 11.01.2011 17:20
Postitusi: 1267
mis aasta, mis mootor täpsemalt

_________________
õllejoomine on tarkade meeste jook...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 09.09.2012 11:59 

Liitunud: 30.05.2009 14:24
Postitusi: 83
1994.a 65kw Endura-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 11.09.2012 19:06 

Liitunud: 02.08.2009 16:02
Postitusi: 15
Asukoht: järvamaa; koeru Vald
peugeotile infot pole kellegil?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7