Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 23.05.2024 07:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.11.2011 09:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Tagasijooksu klapp peetis?

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 18.11.2011 10:44 

Liitunud: 28.11.2010 20:58
Postitusi: 293
Asukoht: Tartu
Hommikuti on mu masuudipress hakkanud lonkama kui näiteks auto hommikuni seisab ning külmkäivitust teed.
Pöörded kõiguvad ja terve mootor lonkab. Pihustid ei kuse, sest siis oleks suits järel ja soojalt töötab ilusti
Eelsüüteküünlad korras suvel vahetatud ja üle kontrollitud ning mootor hõre ka ei ole.
Järgi on jäänud pump, mis võib lahjaks jäänud olla talve tulekuga. Suvel ka jamas aga nüüd külmadega eriti lonkab terve mootor.
vw 1.9D jutt.
Olen kuulnud juttu kui pump nõrgaks jääb, et saab survet langetada pumbas ja töötab mõnda aega ilusti.

_________________
Kõikide sõiduautode,veoautode,busside -ja haagiste diagnostika ning autode ja mootorrataste digitaalsete spidomeetrite korrigeerimine (nt. peale mootoriremonti, spido vahetusel jne).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.11.2011 21:49 

Liitunud: 24.06.2007 13:05
Postitusi: 164
Millised küünlad valida, kas BOSCHi mingid duratermid või NGK omad? Suht sama hinnaga muidu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 23.11.2011 23:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
croco kirjutas:
Hommikuti on mu masuudipress hakkanud bla bla bla.......


kust sa tead et mootor hõre pole?
küünalde voolu võiks uuesti üle kontrollida.

Tsiteeri:
Millised küünlad valida, kas BOSCHi mingid duratermid või NGK omad? Suht sama hinnaga muidu.


kvaliteettootjate kaupadel pole suurt vahet, mõlemad normaalsed keskmise hinnatasemega küünlad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 24.11.2011 12:51 

Liitunud: 19.11.2007 22:41
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
kloox kirjutas:
PD-l on tandempump.Aga silindri surveid ei taha üle mõõta?Või diagnosti minna,äkki saad veale jälile.

Käis esinduses, veakoode polnud siis ja pole siiani. Seal soovitati küttepump ära vahetada(tandempump), see sai vahetatud ka seal ning hiljem läks peale ka uus aku. Soojemate ilmadega läheb ikkagi vahepeal pikema vinega käima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 24.11.2011 15:09 

Liitunud: 28.11.2010 20:58
Postitusi: 293
Asukoht: Tartu
tnacc kirjutas:
croco kirjutas:
Hommikuti on mu masuudipress hakkanud bla bla bla.......


kust sa tead et mootor hõre pole?
küünalde voolu võiks uuesti üle kontrollida.




Tean seepärast, et suvel võtsin mootori lahti ja vahetasin kõik tihendid, surve ja õlirõngad ära kolvidel panin uued kepsu saaled jne kõik sinna kuuluva.
Küünalde voolu kontrollisin üle eelmine nädala lõpp, ei näe mõtet uuesti kontrollida kuna suvel vahetasin kõik eelsüüteküünlad ära, siis üks ei töötanud.
Aga sai üle kontrollitud igaks juhuks, et äkki mõni küünal läbi aga ei.
Pihustite kusemisse ma ka ei usu, kuna puudub suits tagant ja ülejäänud päeva töötab auto normaalselt aga just seisab hommikuni ning läheb käima longates. Ise usun, et kas pritsenurk pole enam paigas või pump ei jõua seda survet välja anda.
Seepärast homme lähebki masin diislikeskusesse, kus lasen üle vaadata pritsenurga ja vajadusel survet madalamaks tuua. See pidi üks lahendustest olema kui pump hakkab lahjaks jääma. Lihtsalt survet pihustitele maha natukene keerama. Aga eks homme õhtuks on pilt selgem, mis viga on.

_________________
Kõikide sõiduautode,veoautode,busside -ja haagiste diagnostika ning autode ja mootorrataste digitaalsete spidomeetrite korrigeerimine (nt. peale mootoriremonti, spido vahetusel jne).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 24.11.2011 18:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
croco kirjutas:
tnacc kirjutas:
croco kirjutas:
Hommikuti on mu masuudipress hakkanud bla bla bla.......


kust sa tead et mootor hõre pole?
küünalde voolu võiks uuesti üle kontrollida.




Tean seepärast, et suvel võtsin mootori lahti ja vahetasin kõik tihendid, surve ja õlirõngad ära kolvidel panin uued kepsu saaled jne kõik sinna kuuluva.
Küünalde voolu kontrollisin üle eelmine nädala lõpp, ei näe mõtet uuesti kontrollida kuna suvel vahetasin kõik eelsüüteküünlad ära, siis üks ei töötanud.
Aga sai üle kontrollitud igaks juhuks, et äkki mõni küünal läbi aga ei.
Pihustite kusemisse ma ka ei usu, kuna puudub suits tagant ja ülejäänud päeva töötab auto normaalselt aga just seisab hommikuni ning läheb käima longates. Ise usun, et kas pritsenurk pole enam paigas või pump ei jõua seda survet välja anda.
Seepärast homme lähebki masin diislikeskusesse, kus lasen üle vaadata pritsenurga ja vajadusel survet madalamaks tuua. See pidi üks lahendustest olema kui pump hakkab lahjaks jääma. Lihtsalt survet pihustitele maha natukene keerama. Aga eks homme õhtuks on pilt selgem, mis viga on.



pritsehetk võib siin oma osa mängida küll, külmalt sätib pump pritse varasemaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 29.01.2012 21:16 

Liitunud: 14.11.2009 17:00
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
Teab keegi öelda kus paikneb Astra G 74kw diislil eelsüüteküünalde relee ? Ja kas sellel süsteemil on äkki ka eraldi kaitse olemas ?
Pole enam need ajad kui kaitsmed-releed märgistatud olid. Mingil põhjusel kadus eelsüüde äkki ära poolest päevast (ehk siis hommikul oli ja toimis), vaja asja uurida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 04.03.2012 13:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.07.2006 10:01
Postitusi: 65
Asukoht: tallinn
Tere

Selline mure 2005a grand vitaraga (2.0 turbo diisel), et pihustit ei saa lahti. Proovitud igatpidi (keermelatt mis kinnitub pihusti külge ja millel on pomm küljes) ja ei saa lahti.
Külmalt ei käivitunud ja sai 1 sosssepa juurde viidud kes nn. "korda" tegi-järgi minnes 1 pütt ei töödanud ja pihusti on nii ära oksudeerunud, et ei tule välja.

On kellegil nippe/soovitusi või teab inimest, kes on suuteline Viljandi kandis seda pihustit eemaldama?

Newborn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 10.03.2012 16:07 

Liitunud: 23.01.2005 10:17
Postitusi: 3
Kuidas kontrollida 2007a Hyundai Santa Fe eelsüüteküünalde korrasolekut?
Mis vahe on keraamilistel ja tavalistel eelsüüteküünaldel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 11.03.2012 05:47 

Liitunud: 22.01.2010 16:31
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
azz kirjutas:
Kuidas kontrollida 2007a Hyundai Santa Fe eelsüüteküünalde korrasolekut?
Mis vahe on keraamilistel ja tavalistel eelsüüteküünaldel?



keraamika on põletatud savi aga mis need tavalised on seda ma küll ei oska öelda!!!tavaline tundmatu minu jaoks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 17.04.2012 21:41 

Liitunud: 23.03.2009 16:35
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Ford Focus diisel 2000a. ajab musta tossu kiirendusel ja eriti soojade ilmadega.Andke väärt nõu või soovitage spetsialisti Muidu jõudu on turbo töötab ok,õli ei võta,külmade ilmadega käivitub hästi.
Sattusin ammu videot nägema kus kodustes tingimustes kõrvaldati samalaadne musta tossu teema sprayga? Töötavale mootorile lasti seda täiega kuskilt lõdvikuvahelt sisse. On kellelgi kogemusi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 17.04.2012 21:51 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Otsi leket õhuvõtust.

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 17.04.2012 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2006 12:03
Postitusi: 358
croco kirjutas:
tnacc kirjutas:
croco kirjutas:
Hommikuti on mu masuudipress hakkanud bla bla bla.......


kust sa tead et mootor hõre pole?
küünalde voolu võiks uuesti üle kontrollida.




Tean seepärast, et suvel võtsin mootori lahti ja vahetasin kõik tihendid, surve ja õlirõngad ära kolvidel panin uued kepsu saaled jne kõik sinna kuuluva.
Küünalde voolu kontrollisin üle eelmine nädala lõpp, ei näe mõtet uuesti kontrollida kuna suvel vahetasin kõik eelsüüteküünlad ära, siis üks ei töötanud.
Aga sai üle kontrollitud igaks juhuks, et äkki mõni küünal läbi aga ei.
Pihustite kusemisse ma ka ei usu, kuna puudub suits tagant ja ülejäänud päeva töötab auto normaalselt aga just seisab hommikuni ning läheb käima longates. Ise usun, et kas pritsenurk pole enam paigas või pump ei jõua seda survet välja anda.
Seepärast homme lähebki masin diislikeskusesse, kus lasen üle vaadata pritsenurga ja vajadusel survet madalamaks tuua. See pidi üks lahendustest olema kui pump hakkab lahjaks jääma. Lihtsalt survet pihustitele maha natukene keerama. Aga eks homme õhtuks on pilt selgem, mis viga on.


Küte vajub alla ma pakuks.

_________________
Mercedes-Benz - The best or nothing.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.04.2012 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2009 18:47
Postitusi: 210
Asukoht: P . Ä . R . N . U
dong kirjutas:
See toob vabama hingamise kui ta sul tavaline diisel ilma turbota siis pole selle eemaldime tähtis. Kui turbokas ja upgradetud näiteks rõhku jne tõstetud siis oleks hea küll kui katt ära võtta hingab vabamalt. Turbod töötavadki sellel põhimõttel, et viivad heitgaase kiiremini välja ja kui katti ka vahel ei ole siis hingamine ka parem ja lähevad heitgaasid kiiremini ära ja tuleb mingil määral minekut ka juurde.

Ja siin ennem keegi küsis bmw diiselite kohta nii 2,4 kui 2,5 kohta. 2,4 on rihmaga mootor vanakool m21 mootoriga, 2,5 m51 ketiga mootor. Töökindlam on 2,4 m21 mootor.



Päris humoorikad poisid :D

_________________
Rendin pukseerimishaagist Pärnus
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7