Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Diislimeestele
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=33597
9. leht 27-st

Autor:  999JRX [ 17.05.2011 12:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Filtri ja pumba vahele pannakse tagasivoolu klapp. Eelsüüte küünlad enamus autodel +5'ga enam ei rakendu.

Autor:  Tegelane5 [ 17.05.2011 22:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

kj eelkambriga diislil peavad küünlad ka soojalt töötama(kuuma mootoriga annab ikka küünlaid) ega see mingi HDi või TDi ei ole, see pole isegi TDS ju :think

Autor:  StreetRaceS4 [ 02.06.2011 23:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Kas kellegil oleks võimalik välja uurida Opel Zafira 2.2tdi ühe juhtme saadavust, et kas on kuskil olemas?
Pumba ajust, varjestatud juhe, läheb vändaandurisse, pole väga pikk juhe. Aga ehk keegi saaks otsida? Ise enam ei oska kuskilt vaadata... Lätis ka polnud.
Või kui kuskil vedeleb mõni 2.2tdi opeli mootor koos juhtmestikuga, võib ka teada anda, sealt saaks juhtme!?!
PS´i võiks kirjutada! :)

Autor:  croco [ 11.06.2011 19:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Mõni targem võiks öelda mulle kas golf 3-e 47kw tavalise diiselmootori kõrgsurvepumba asemel võib panna 55kw TD või 66kw TDI pumba??

Autor:  croco [ 11.06.2011 19:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

_siim_ kirjutas:
sinna käib bosch ve pump mida leiab pea poolte dislade pealt,mul on üks vana omega oma kapis mis samamoodi sinna sobiks.


Keegi rääkis, et pumba peal numbrid peavad klappima??
Teen algul kindlaks kas ikka pump jebib, sest seal pole enam palju varjante järgi jäänud.
Sest külma mootoriga läheb paremini käima kui soojaga...Sooja mootoriga peab ketrama ja siis lööb korraks musta londi sumbutist välja.

Autor:  botzor [ 11.06.2011 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Mis on BMW 2.4 td ja 2.5 td (85 kw) vahe, peale selle, et 2.4 on väiksema kubatuuriga? Ma vist järgmine nädal 324td tooma, aga ei tea BMW'de kohta midagi, ehk oskab keegi midagi soovitada, kust mida näppida/kruttida? Et 2.4 saab vist turbo rõhku ka kuidagi peale kruvida? Kas sellel on ka mingisugune katalüsaator all? Videos, mis mulle saadeti, ei tossa auto absoluutselt, ei sinist ega musta.(musta võiks ikka natuke olla :rokib ), mis on mu jaoks muidugi positiivne.

Autor:  -motomees- [ 12.06.2011 11:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

oman kahte diislit kodusesmajapidamises, mitte kumbki ei käivitu kui välja on -20
jeebil(grand cherokee 2,7 TD) on plokisoojendus, kui see pooleks tunniks sisse lülitada, siis saab mootori käima.
teine on renault kangoo 4x4 1,9 diisel, kui väljas on -20 siis veab starter vaid mootorit ringi paar korda turtsatab ja see on ka kõik.

Autor:  croco [ 12.06.2011 13:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

_siim_ kirjutas:
2,4 ja 2,5 on täiesti erinevad mootorid.
Endise 324td sain nii hästi liikuma et 730 v8 160kw eest ära ei saa,diisel seisab jonnakalt kõrval ja seda veel ilma intercoolerita,kui cooler ka külge siis sõidab mööda :D

croco kirjutas:
_siim_ kirjutas:
sinna käib bosch ve pump mida leiab pea poolte dislade pealt,mul on üks vana omega oma kapis mis samamoodi sinna sobiks.


Keegi rääkis, et pumba peal numbrid peavad klappima??
Teen algul kindlaks kas ikka pump jebib, sest seal pole enam palju varjante järgi jäänud.
Sest külma mootoriga läheb paremini käima kui soojaga...Sooja mootoriga peab ketrama ja siis lööb korraks musta londi sumbutist välja.


Kas tegemist on el või mehaanilise pumbaga?



Tavaline mehaaniline pump peaks olema

Autor:  ment110 [ 12.06.2011 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

-motomees- kirjutas:
oman kahte diislit kodusesmajapidamises, mitte kumbki ei käivitu kui välja on -20
jeebil(grand cherokee 2,7 TD) on plokisoojendus, kui see pooleks tunniks sisse lülitada, siis saab mootori käima.
teine on renault kangoo 4x4 1,9 diisel, kui väljas on -20 siis veab starter vaid mootorit ringi paar korda turtsatab ja see on ka kõik.

Mul volvo 740 88a TD ja talvel läks -35 kraadiga(soomes) peale 5 sek käiamist ilusti tööle ilma plokisoenuseta...Ja salongi hakkas peale 3 km sõitu niimoodi sooja tulema et oleks särgi ära saand võtta.Kunagi oli 99a transit ja see ei läind 20 kraadiga tööle..ja kui lõpuks käima läks siis sooja hakkas peale 20km sõitu tulema.

Autor:  -motomees- [ 12.06.2011 22:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

ment110 kirjutas:
-motomees- kirjutas:
oman kahte diislit kodusesmajapidamises, mitte kumbki ei käivitu kui välja on -20
jeebil(grand cherokee 2,7 TD) on plokisoojendus, kui see pooleks tunniks sisse lülitada, siis saab mootori käima.
teine on renault kangoo 4x4 1,9 diisel, kui väljas on -20 siis veab starter vaid mootorit ringi paar korda turtsatab ja see on ka kõik.

Mul volvo 740 88a TD ja talvel läks -35 kraadiga(soomes) peale 5 sek käiamist ilusti tööle ilma plokisoenuseta...Ja salongi hakkas peale 3 km sõitu niimoodi sooja tulema et oleks särgi ära saand võtta.Kunagi oli 99a transit ja see ei läind 20 kraadiga tööle..ja kui lõpuks käima läks siis sooja hakkas peale 20km sõitu tulema.

Just täpselt, isal on tööauto, millega soome vahet käib ja soome kütus pidavat vähe mehkam kraam olema, pole sellelgi mingeid probleeme käimaminemisega, lihtsalt Eestis diiselmootoriga autoomanikuna pean alati talvel bussisõidukaarti taskus hoidma, kurb aga tösi :S

Autor:  croco [ 12.06.2011 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

_siim_ kirjutas:
Siis pole ju oluline mis kood seal on,koodid on ainult el pumpade värk,et ajuga kokku sobiks pumbapea.



Ole sa tänatud, nüüd jälle targem :)

Autor:  reck16 [ 17.06.2011 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Lugenud jne, et paljud eemaldavad KAT i. Kas see toob siis võimsuse lisa vms ?

Autor:  trek [ 17.06.2011 23:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

No eks midagi ikka, sellepärast, et siis on heitgaaside kergem välja minna. Olen kuulnud nii.
Aga arvesta, et peale eemaldamist ametlikult ülevaatuselt läbi ei lähe.

Autor:  dong [ 17.06.2011 23:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

See toob vabama hingamise kui ta sul tavaline diisel ilma turbota siis pole selle eemaldime tähtis. Kui turbokas ja upgradetud näiteks rõhku jne tõstetud siis oleks hea küll kui katt ära võtta hingab vabamalt. Turbod töötavadki sellel põhimõttel, et viivad heitgaase kiiremini välja ja kui katti ka vahel ei ole siis hingamine ka parem ja lähevad heitgaasid kiiremini ära ja tuleb mingil määral minekut ka juurde.

Ja siin ennem keegi küsis bmw diiselite kohta nii 2,4 kui 2,5 kohta. 2,4 on rihmaga mootor vanakool m21 mootoriga, 2,5 m51 ketiga mootor. Töökindlam on 2,4 m21 mootor.

Autor:  Ragnar74 [ 17.06.2011 23:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

trek kirjutas:
No eks midagi ikka, sellepärast, et siis on heitgaaside kergem välja minna. Olen kuulnud nii.
Aga arvesta, et peale eemaldamist ametlikult ülevaatuselt läbi ei lähe.

Tahad paberit näha :D ?

9. leht 27-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/