Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

K: Kere haljaks
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=10&t=29053
1. leht 1-st

Autor:  iffikas [ 02.12.2009 00:01 ]
Teema pealkiri:  K: Kere haljaks

Tere !

Auto on nüüd sellises faasis, et pea kõik asjad on küljest ära ja saab vana värvi kallale minna.
Plaan on lasta terve autokere haljaks. Nii seest kui väljast.

Hinnapakkumised liivapritsile on jäänud kanti 3000 - 4000.-
Aga nüüd asja seedides on see täitsa iseseisvalt tehtav töö. Erinevad vahendid on olemas, aga küsiks teadjamatelt täpsemalt.

Mis vahendeid soovitate ?
* Osad räägivad, et vana värvi eemaldamiseks mingi keemia möga peale, seista lasta ca pool tundi ja siis värvi kallale traatharjaga.
* Teised soovitavad lihvkettad relaka külge ja tuld.
* Kolmandad räägivad üldse mingitest tehiskiuga asjadest, mis käivad drelli otsa

Ette tänades,

I

:beer

Autor:  charly [ 02.12.2009 00:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Kere haljaks

Selles topicus on kuskilt 4-5 leheküljest alates (või varemgi) juttu kõikidest tehnikatest (mida selle auto peal prooviti)

tegelikult tasub see ühel autohuvilisel algusest lõpuni läbi lugeda. Väga mõnus õhtujutt.

LINK

Autor:  iffikas [ 02.12.2009 00:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Kere haljaks

charly kirjutas:
Selles topicus on kuskilt 4-5 leheküljest alates (või varemgi) juttu kõikidest tehnikatest (mida selle auto peal prooviti)

tegelikult tasub see ühel autohuvilisel algusest lõpuni läbi lugeda. Väga mõnus õhtujutt.

LINK


Suured tänud, see on päris asjalik lugemine ja suht ülevaatlik protsess kõigest sellest, mis mul läbida plaanis on.

Leitud sai keemialahenduseks ained:

Tsiteeri:
Läti toode oli 1L 80.-
Solmaster 2,3 kg 299.- (K rautakesko)
Venflex 2,5 kg 340 (KEY)


Arusaamatuks jäi küll palju mul seda möga kulub, aga vaadates tulemust, siis tundub see olema palju lihtsam ja tõhusam kui "füüsiline"
lähenemine. See oli ka üks põhjusi, miks see keemia minu listis esimesel kohal asetses.

Loen nüüd volgaklubi teemat edasi . . .

Autor:  charly [ 02.12.2009 01:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Kere haljaks

Volgaklubi juhtfiguur on nii mõnegi auto väga põhjalikult taastanud ja põhjalikud blogid on seal foorumis olemas.

Tuleb otsida lugejate autode alt Sm Tihhonovi autosi. :)

Autor:  wax [ 02.12.2009 10:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Kere haljaks

Ise olen kasutanud Wenfexi. Võtab kenasti värvi kobrutama ja siis pahtlilabidaga maha. Keemia kasutamisel peaks ruumis väga hea ventilatsioon olema, jääd muidu väga kiiresti laksu alla :D

Autor:  iffikas [ 14.12.2009 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Kere haljaks

charly kirjutas:
Volgaklubi juhtfiguur on nii mõnegi auto väga põhjalikult taastanud ja põhjalikud blogid on seal foorumis olemas.

Tuleb otsida lugejate autode alt Sm Tihhonovi autosi. :)


Seal on tõesti palju kvaliteet materjali, lugemist tundideks.

wax kirjutas:
Ise olen kasutanud Wenfexi. Võtab kenasti värvi kobrutama ja siis pahtlilabidaga maha. Keemia kasutamisel peaks ruumis väga hea ventilatsioon olema, jääd muidu väga kiiresti laksu alla :D


Poes vaatasin sellele Wenfexile poes otsa, aga läksin ikka Rilak läti värvieemaldaja teed, mis maksis vaid 80.-/L.
http://2.bp.blogspot.com/_759VUi9bPts/S ... GP0322.JPG

Kuna ma olen maaaluses garaažis, siis kartsin, et see asi haiseb hirmsast, aga tegelikult polknudki väga hullu. Nina vastu panna ei tasunud.
Autol on kaks kihti värvi, tehase värv + ise värvitud odav värv. Alguses traatharjaga üle kergelt ja siis korralik kiht eemaldajat peale ja siis ootad
pool tundi. Juba peale paari minutit oli kenasti näha, et värv kobrutas ja keemia teeb oma tööd hästi. Siis pahtlilabidaga kallale ja korras.

Auto on enamvähem haljas kuid kõik tuleb veel poleeriga üle käia ja see võtab meeletult aega. MIKS ? Sest plaanis on auto jätta "raw" 'ks. Praegusel
hetkel tundub, et seda pole keegi teinud. Kahjuks polegi, aga see nii lihtne, sest kõik allikad väidavad, et see asi üle aasta ei kesta. Oskab keegi midagi
kaasa rääkida sel teemal ?

Tehtud on seda lombi taga küll, aga ka mitte palju. Kere peab olema maru puhas ja lakki lhäeb väga mitu kihti. Kuid väidetakse et aja möödudes hakkavad
laki alla tekkima rooste "ämblikud" ja, et selline lahendus üle aasta ei kesta.

Ivar

:beer

Autor:  yellowboost [ 16.12.2009 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Kere haljaks

Traatharja asemel võid proovida ka nailonketast ,mis käib relaka otsa. Mossel proovisin , väga kõvv :rokib Ainuke asi ,et maksab ~150 eek ja kauaks teda pole :D

Autor:  iffikas [ 20.12.2009 22:31 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Kere haljaks

yellowboost kirjutas:
Traatharja asemel võid proovida ka nailonketast ,mis käib relaka otsa. Mossel proovisin , väga kõvv :rokib Ainuke asi ,et maksab ~150 eek ja kauaks teda pole :D


Seda nailonketast silmitsesin poes ka täna, aga otsustasin mitte võtta. Kuid eks näis . . .

Nädala alguses sai käidud ja ostetud sooduspakkumisega selline asi. Kuna vaja kodus mõned rariteetsed puust pinnad nii kui nii tulevikus teha, siis kulub selleks ka hästi ära.

Pilt

Nii nädalavahetus seljataga ja masina kõik siledad pinnad on haljad, nüüd vaid nikerdada kohtadega, kuhu nii kergesti ligi eisaa.

Aga see selleks. Vaja nüüd arvamusi . . . Nimelt plaanis on jätta auto haljas metall. Aga nagu uurimine on näidanud, siis lakk ei ole kõige õige lahendus, sest
täkkeid saades on ussipoiss kärme sisse ronima ja laki olev haljas metall läheb sama kiirelt ussitama.

Aga millega katta haljast metall ? Eesmärk oleks, et metall jääb vastava kihi alt näha ja ei tuhmuks liiga ära . . .

Ivar
:beer

Autor:  <AcX> [ 31.12.2009 03:06 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Kere haljaks

Küsiks igaks juhuks,
kas keegi on kasutanud kärcheri pesurile müüdavat liivapritsi otsikut,
kui hästi toimib ja kas 140bar pesurist piisab.
http://www.stokker.ee/products/product/ ... Epesurile/
siin teemas ka sellest juttu:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10639

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/